לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עתיד,הוה עבר, אין כזה דבר...

החברה הכללית אוהבת פקצות,סנוביות,מגונדרות,מעליבות,עושות דווקא,בוגדניות,רכלניות,מבריזניות,מגעילות.... אני לא כזאת,ואני אף פעם לא היה,אז מה? זה אומר שאף פעם לא יאוהבו אותי?

Avatarכינוי:  מתים הם אלה שהעירו אותם מהסיוט הזה

בת: 28

ICQ: 197613771 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אני סוגרת את הבלוג


אני סוגרת את הבלוג ופותחת חדש נמאס לי שאני לא יכולה לדבר בלי שיגידו כהה כהה ופקצי ומתומתם וכל הדברים האלה אני יביא להם מקפצה שיקפצו לי כי זה כבר נמאס!!! סורי.. ביי
נכתב על ידי מתים הם אלה שהעירו אותם מהסיוט הזה , 19/11/2007 21:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The fungus ™ ב-7/12/2007 22:46
 





1,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתים הם אלה שהעירו אותם מהסיוט הזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתים הם אלה שהעירו אותם מהסיוט הזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)