לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הפרטי שלי :] ;]


בבלוג זה אני אכתוב על חיי ועל מה שקורה לי ביום יום.

כינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

והשבוע - שאלון לסיכום החופש הגדול....


נהנת בחופש?ברור אבל היו קטעים שהשעמום גבר עלי חיחיחי...

 

 

האם לדעתך ניצלת את החופש הגדול כראוי? הספקת את כל מה שרצית לעשות?כן ..האיתי בחו"ל האיתי באילת היה לי תאריך לידה בת מצווה והקרתי חברים חדשים ...

 

 

 

 

 

האם בילית עם כל החברים או בעיקר לבד? כיצד?לא ממש עם החברים רק כמה יותר האיתי אם בני דודים וכל המשפחה...

 

 

 

 

עם יד על הלב - האם התגעגעת ללימודים (אפילו קצת)?כן ביגלל שלא היה משהוא מעניין...

נכתב על ידי , 27/8/2007 00:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והשבוע - שאלון לסיכום החופש הגדול....


האם נהנית מהחופש?

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/8/2007 00:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממצב חברים....


טוב אז ככה מל"ט לשובל חיחיחי....

לא משנה לי שרק 2,3 נכנסים כי אני רושמת דברים כדי להוציא ותם....

אז היה מזה כיף בבת מצווה שלך שובל היה ממש אחלה וכל מי שב- ז'6 שיודיעה דחוף למי לייי חיחיחיחי...

אוהבת נורא ...

 

 

 

                          נ.ב

וזה לא נענוש זה לה נוי כבר משנה חיחיח ...

3333>...

נכתב על ידי , 27/8/2007 00:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

482
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללה נוי שאוהבת אתכם חיחיחי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לה נוי שאוהבת אתכם חיחיחי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)