לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם קפצת והמצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.



כינוי:  דוויט:)

בת: 31

ICQ: 206237470 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

מכבי מכבי מכבי


אוףף אני כ"כ מתעצלת להתחיל לספר על הכל..

חוץ מיזה שהרוב יודעים מה היה ומה לא=]

אבל חייב בכל זאת לזרוק איזו מילה טובה על החופש הזה..מירוץ בגרים וחניכים היו הדברים הכי טוביים שיש

קר לא קר אני נהנתי=]

 

סניף ראשון אני אוהבת אותכם!!

 

 ועוד כמה אנשים שממש עשו לי את הטיולים האלה כייפים אבל הם במילא לא קוראים פה ובמילא רובכם לא מכירים אותם..

אז זהווו...היה אש!

 

 

נכתב על ידי דוויט:) , 12/12/2007 14:13  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט מיותר=]


היום מירוץ בוגרים..

בבקשה שיהיה כייף ושלא יקפא לי התחת ושאני אחזור בחיים מהטיול הזה

 

לא יודעת מה איתכם אני מצפה לטוב=]

שכבת פלג..זמן איכות איתכם נשמע מבטיח חחח=]

 

ממבר וינון סתם רציתי להגיד שאני ממש ממש אוהבת אותכם!

נכתב על ידי דוויט:) , 6/12/2007 14:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסטיבל=]


באמת שאין טעם שאני ינסה לתאר כמה כייף היה לי ואיזה מאושרת הייתי אתמול כי אי אפשר להסביר את זה

ורוב האנשים יודעים על מה אני מדברת=]

באלוהים שהייתי גאה בסניף הכי שיש!!

אני אוווהבתת אותכםםםםם!

מאאאי מהממת יצא מושלם..אני אוהבת אותךךך!

שכבה ז' שגרמה לי להיות מאושרת..במיוחד לאחי הסלב=]

ונראה לי שזהו..אין לי על מה לחפוררר כי..אני לא יצא מיזה =]

 

יערונת אני מקווה שאת נהנת יפפפה שליי.=]

אלעדווס היית הכי חסר בעולם!

 

 

נ.ב. אסף בן אסייג תצא כבר מהארון במקום לקרוא לאנשים אחרים הומואים!!!

 

נכתב על ידי דוויט:) , 2/12/2007 22:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,817

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוויט:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוויט:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)