לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Take 2


Echoes and silence, patience and grace All of these moments I'll never replace Fear of my heart, absence of faith All I want is to be home

Avatarכינוי: 

בן: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

אז עברו שנתיים


טוב כמעט שנתיים מאז הפעם האחרונה שכתבתי כאן,

מה השתנה?

השתחררתי,

התאהבתי,

טיילתי,

נבגדתי,

נפצעתי,

מצאתי את עצמי?

 

מה שנכנס לי חזק מאוד לתודעה בשנה האחרונה זה משפט מספר בשם באדולינה שקראתי על ערסל

מול חוף הים בסרי לנקה:

"כל אחד יכול להיות מלך, כל אחד יכול להיות קורבן. הבחירה הקלה היא להיות קורבן."

 

מחזיר אותי למה שתמיד אמרתי ומה שאני תמיד יגיד,

החיים שלנו זה בחירה אחת גדולה,

אל תאמינו ב"גורל" ב"גורם שמיימי",

בסופו של דבר אם בן אדם עכשיו רוצה לחייך,

אם את או אתה שקוראים את זה באמת רוצים לחייך?

תחשבו על משהו שמעלה לכם חיוך ואתם תחייכו.

רואים? זה בחירה שלכם.

יש משהו שאתם רוצים? תלחמו, קחו אותו, אין דבר שהוא לא אפשרי ואין הצלחה ללא כשלונות.

השאלה היא אם אתה בוחר להישאר כישלון או ללמוד ממנו ולהפוך להצלחה.

רוצים אהבה? תבחרו במי שיאהב אותכם חזרה.

נבגדתם, נפגעתם? תבחרו לשמוח, ללמוד ולבחור את הידיעה שאתם שולטים בחיים שלכם,

ולכם, רק לכם, יש את הכוח לעשות כל מה שתבחרו לעשות.

תבחרו להיות מלכים.

 


 

חזרתי מסרי לנקה, התחלתי לעבוד ברמן,

שברת את היד - החלמתי,

חזרתי לעבוד,

עכשיו לקראת הקיץ והחגים אני יחזור להדריך גלישה,

 

ועוד מעט מרכז אמריקה,

ליתר דיוק,

קוסטה ריקה - ניקרגואה - אל סלבדור - גוואטמלה - מקסיקו.

 

ואני מאמין שאחרי זה בטח יהיה הפעם הבאה שאני ירשום פה,

הרי צריך להראות שאני בחיים מדי פעם לכל האנשים שלא קוראים פה?

 

 

נכתב על ידי , 28/2/2013 00:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שחף.... ב-5/3/2013 09:57
 





15,801
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחף.... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחף.... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)