לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its All About It


המירוץ בדרך לרזון. מה בסה"כ ביקשתי?

Avatarכינוי:  ANAlife

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008


בזמן האחרון אני לא הכי שמה לב לכל עיניין האוכל וכמות הקלוריות, אני אוכלת מתי שאני רק רעבה, וזה יוצא שאני אוכלת רק ארוחה אחת ביום, בלי שאני יקבע לעצמי כמה וכמה אני אמורה לאכול.

כשאני מתכוונת לעשות צומות וכאלה, אני יודעת שאני בצום, וזה מעלה לי את החשק לאכול ולחשוב על אוכל ומתי בדיוק הצום נגמר וכמה עוד נשאר לי עד סוף הצום.

השיטה שאני איתה כרגע היא דיי נחמדה, אבל אני לא חושבת שאני ימשיך איתה לעוד הרבה זמן.. עוד מעט היומולדת שלי, סופסוך אהיה בת 18, חוקית! =]

ואני רוצה להיראות ממש רזה בזמן הזה אז כניראה שאני יפסיק עם השיטה הזאת ויחזור לשיטה הקודמת אבל עם יותר מוטיבציה ועם הרבה כוח..

יודעת שלא עידכנתי הרבה זמן, ואני מצטערת, בזמן האחרון הרבה דברים מתבלבלים לי ואני בתקופה מאוד לחוצה של מגנים בגרויות אחרונות =\

עוד כמה ימים ישלי במתמטיקה.. ואנלא יודעת כלום =|

בכל אופן אני יעדכן אם משו..

שיהיה לכן בהצלחה בהמשך

אוהבת 3>

נכתב על ידי ANAlife , 2/6/2008 11:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לANAlife אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ANAlife ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)