לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נקודת מוצא


we all wanna be big big stars,yeah,but we got different reasons for that

Avatarכינוי:  mashali

בת: 38

ICQ: 372754798 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

קדחת הפייסבוק


לאחרונה נראה שמזג האוויר הקיצי המהביל מתבטא גם בסערת הרוחות ברשת החברתית. הפייסבוק עולה באש, אצבעות נשחקות עד העצם על מקשי המקלדות, סרטוני יו טיוב וכתבות שאנשים לינקקו על הוול מזנקים ומגיעים היישר אל שולחן ארוחת הערב. קואליציית צעירי המהפכה קוראת להפגנה, לא חשוב על מה, הם יחליטו בהמשך, בינתיים רק תגיד שאתה מגיע ותומך, לפחות ברעיון של להפיל את השלטון. כנגדם קמות קבוצות אופוזיציה שאומרות שהכל טוב ויפה אבל זה לא בסדר שמוחקים את התגובות שלהם על קיר הקואליציה. וגם עוד קבוצה על זה שמנהיג הקואליציה חייב הרבה כסף למישהו, ולא מחזיר. הרבה זעם, אף לא מילה אחת על זה שמצע ההפגנה הזו בנוי סביב תיאוריות קונספירציה והוא לא ברור לקהל הרחב בשום צורה ואם כבר משהו ברור ממנו הוא חוסר השחר בדרישה לבטל את המיסים אך גם את השיטה הקפיטליסטית. בינתיים התארגנה קבוצה פוליטית חדשה, "השמאל הלאומי", ואנשי ימין עם תמונתו של יגאל עמיר בתור תמונת פרופיל פתחו נגדם קבוצת מחאה- "השמאל הלאומני". ברור שאנשי השמאל הלאומי לא נשארו חייבים ופרצו להם לקבוצה. הימנים פתחו קבוצה אחרת, השמאלנים פרצו אותה שוב ו...גווול!!!

באתרי החדשות המוני כתבות שמסקרות את מה שקורה בפייסבוק. לכתבים כבר אין טעם לצאת מהבית ולרדוף אחרי ארועים ממשיים שהתרחשו ברחובות ארצנו, אפשר לשבת ולעשות צילומי מסך לקבוצת האינתיפאדה השלישית, לדפים הפרוצים של "השמאל הלאומני" 1 ו-2 לפרופיל האישי של חיילת מג"ב שבסך הכל לא יודעת לבטא את רגשיה הפטריוטיים בצורה אחרת מלבד הצקה לערבים ואמירות גזעניות. את הסרט "עדות" שהוקרן בתחילת פסטיבל קולנוע דרום אף אחד לא ראה. לפחות אף אחד מ-50 האנשים שספרתי שהתלהמו עליו בפייסבוק. זה סרט אנטי ציוני הם אומרים. הם לא ראו אותו והם בסדר עם זה. הדיעה שלהם עדיין רואיה להשמע.

אנחנו כולנו טוקבקיסטים. כבר שכחנו איך זה לדבר אחד עם השני בכבוד, בהבנה. בשביל מה? הרי מי שאתה כותב לו עכשיו תגובה מתלהמת הוא סך הכל מישהו ברשימת החברים שלך שלא פגשת לפחות חמש שנים ואתה גם לא בדיוק זוכר איך הכרת אותו.

אין דרך לא להיות חלק מזה. זה מחלחל אליך, זו תרבות שאתה חי כל הזמן. זה בהודעות שאתה מקבל, זה באלבום התמונות שלך, זה מעצב את הדיעות הפוליטיות והחברתיות שלך, זה שם אותך במסגרת. אנשים בודקים למה עשית "לייק" ולמה לא. זה מתחיל להיות מסוכן כשפייסבוק נותנת את האפשרות לצרף אותך לקבוצה מבלי להציע לך את זה קודם. כולם יודעים איפה היית עם החברה שלך, מי הוזמן לחתונה שלך, מי חבר שלך ומי לא, מה אתה מצביע בקלפי, אם הכלב שלך מת בדיוק ואיך נראה הבחור שבדיוק התחלת לצאת איתו עוד לפני שהחלטת אם את רוצה להכיר אותו לחברות.

זה אתר כיפי, ממכר, נוח. אנחנו לא יודעים מה נעשה בלעדיו. אנחנו פוחדים שצוקרברג יסגור אותו פתאום. אבל לא כואב לכם הראש מכמויות השנאה והבורות שזורמות שם כמו מים מזוהמים בירקון? הראש שלי מתפוצץ. אני חוזרת לישרא...

נכתב על ידי mashali , 11/6/2011 18:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צבא , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmashali אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mashali ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)