לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של עינבוש


בלוג אישי מהמם!!!☺ תהנו מכל רגע!!!☻ •○•○•○•○•○•○•○•○•○•☺•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○• -♥- עינבושה

כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אתם לא מעמינים!!


בבוקר סרף לי הפנים והם היו אדומות אז שמתי תמישחה שהרופא עור המפחיד נתן לי וממש סרף לי אז שמתי עוד..
ואז גיליתי שאני מאחרת לחברה שלי בחצי שעה וז מהר מהר עם הפנים האדומות שמתי מישקפיים אדומות ורצתי לתחנת אוטובוס..
ואחרי זה הלכנו לצופים היה קצת סיבוך שלא היה לי חקי מלא וסנדלים ולא שילמתי.. אבל המדריכה ה100ממת שלי סידרה הכול=]
היה ממש כיך ועשיתי בחינות ללהקה!!!
כשחזרתי הביתה גיליתי שהעור שלי בעניים מיתקלף

כול הגוף שלי פורח ומגרד ואדום

על הפנים שלי יש בליטות אדומותוסורפות=[  

 

 החיים מעולם לא היו יותר טובים!!!!!

אמא שלי הביא אותי לרופא ששלך אותי למיות ששם 20 רופאים בדקו אותי וחיקינו שם המון עד 3 בלילה!

מחר בבוקר שוב אני צריכה ללכת למיון===[

אני רוצה בחזרה את הפנים הישנות שלי את הגוף שלי ולא איחפת לי שיקראו לי אנורקסית(כי בבית ספר החדש כולם קוראים לי ככה=\) זה עדיף מלאת נקודות אדומות ועור מיתקלף בענים ולחיים עם מלא קביות אדומות!!!!!
אני ממממממש איפה פשוט הירגשתי שאני חיבת לספר לכם...
אוהבת אותכם אני ינסה לעדקן אותכם מחר=] מאחלת לכם חיים בראים =]3> 3> עינבוששש תמיד בישבילכם

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
אם יש לכם בעיה ריגשית כל שהיא אני תממיייד לירשותכם אני אלופה בלתת עצות 3>

נכתב על ידי , 14/11/2007 03:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל☺עינבושה♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ☺עינבושה♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)