לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של עינבוש


בלוג אישי מהמם!!!☺ תהנו מכל רגע!!!☻ •○•○•○•○•○•○•○•○•○•☺•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○• -♥- עינבושה

כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

משו ממני על המחזור הקודם שלי ==]


 

למחזור ס'

לכיתה 20 ילדים בבית ספר של 2 ילדים וחצי
רציתי להגיד שאנחנו לא מחזור אפשר לקרו לנו כיתה ו'1 ה'1 ד'1 ג'1 ב'1 א'1 אבל אנחנו לא עוד מחזור!
אני רציתי להגיד שבאוסישקין אני הרגשתי בית ממש בית! היתה יכול לבוא אם פיג'מה וגרב על הראש ועדדין יאהבו אותך. כי הינו מישפחה.
משפחה שדואגת אם לא באים (אם מישו חולה ולא בא )
משפחה שאם ירתה מצוברך כי קרה משו ישר מנסים להבין אותך מה קרה לך..
משפחה שאוהבים אבל לפעמים גם קצת מציקים אחד לשני..
מישפחה שאיתך בימים הכי שמחים בחיים שלך אבל גם איתך בעצובים והקשים.
למה כי מישפחה לא בוחרים לא בחרנו אף אח במישפחה שלנו אבל מה שכן מישפחה זזזו מישפחה ולא נוטשים אותה כי תמיד המישפחה תיהיה מישפחה..
ואני רוצה להגיד אם מישהו ממחזור ס' קורא את זזה במיקרה רציתי להגיד שאני אוהבת אותכם לא אהבת רגילה של חבר אהבת אחים!!!!!
נכתב על ידי , 8/11/2007 00:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל☺עינבושה♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ☺עינבושה♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)