לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The world as I see it


Avatarכינוי:  Enkeli

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

רצח הסובלנות


נאמר כל כך הרבה (ועוד יאמר) על הרצח שהיה אתמול.
אני חייבת להגיד שאני בהלם, מאז שהתחיל מבזק החדשות אתמול ועד היום כשקמתי.
זה מזכיר לי את רצח רבין (למרות שאז הייתי בסה"כ ילדה בת 4), כי המניע לרצח הוא דומה- שנאת חינם.
העובדה שאדם שפל בא לרצוח נערים ונערות מהקהילה ההומו-לסבית רק בגלל הנטיות המיניות שלהם היא מזעזעת בעיניי.
לא יכולתי להאמין שדבר כזה יקרה, ועוד בת"א- עיר ליברלית ומתקדמת לכל דבר, עיר שתומכת בקהילה ההומו-לסבית במשך שנים.

אבל עם נציגים כאלו בכנסת, לא פלא שדברים כאלה קורים במדינה שלנו.
במקום שאמור להיות "בית המקדש של הדמוקרטיה" צצים להם חברי כנסת חוטאים שמזלזלים במצוות הדמוקרטיה, בערכיה.
אותם חברי כנסת ששכחו גם את המצוות החשובות באמת שמופיעים בתנ"ך ביחס שבין אדם לחברו.
הדוגמה המובהקת היא ח"כ ניסים זאב מש"ס.

קודם כל אני חייבת להבהיר: אני מכבדת את הציבור הדתי ואני מאמינה שניתן ללמוד רבות מהתנ"ך. כל זאת תוך כדי התחשבות באורח החיים המודרני ובשינויים החברתיים שהתרחשו במהלך השנים.

אותו חבר כנסת התבטא לא פעם כנגד הקהילה ההומוסקסואלית בצורה שלא מתאימה למעמדו, ומביישת את כל הציבור הדתי שאותו הוא מייצג.
אני לא מבינה איך אדם שלא מבין מהם ערכי הדמוקרטיה במדינה מודרנית יכול בכלל להיות חבר כנסת.
איך נותנים במה, במדינה מתקדמת כמו שלנו, לאדם בעל דיעות מימי הביניים עם השפעה אנטי-דמוקרטית מובהקת?

אני מקווה שהטבח הנוראי שקרה אתמול ישמש כאירוע מכונן שיביא לשינוי חיובי בחברה הישראלית,
ושערך הסובלנות ימומש בישראל בכל מקום.
כי אותה שנאת חינם, שהשלכותיה סופרו בתנ"ך, רלוונטית גם כיום.

כמו כן, אני רוצה להאמין שאותו רוצח נתעב הוא אינו יהודי מאמין, ושאינו יהודי בכלל.

נכתב על ידי Enkeli , 2/8/2009 14:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,465
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEnkeli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Enkeli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)