לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I believe I can fly


החיים. המוות ומה שבינהם.

יום הולדת שמחAvatarכינוי:  אני, עצמי, אנוכי, היא, נעמה ושאר פיצוליי

בת: 17

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

עבר


 

הייתי רוצה למחוק את העבר לעשות אחד חדש.

כי עבר רק שנה-שנתיים, והשתנתי, מאוד.

אני מאמינה שאנשים יכולים להשתנות.

 

עכשיו אני מודה על מה שפעם בכיתי.

אבל אני מאושרת גם בלי מה שאין לי.

 

יש לי חברה שאני מתגעגעת אליה, חברה 'שנפרדנו' (לא כמו שצריך)

חברה שעזבה את הבצפר.. עזבה.

 

כאני נרדמת את קמה,

כשאת בערב אני בבוקר

ושאני בשיא החלומות את אוכלת צהריים

וכשאת ישנה אני אוכלת

אני ההפך ממך

ואת ההמפך ממני

אני הפכים אבל אנחנו ביחד.

שירה (L)

 

יום גשום ומעונן מול מפלצת ענקית וקשיים רבים

אני נצבת שם ומחיכת

כי לי יש את החיים...

 

 

אוקי, עברתי על כל הבלוג ולקחתי את המשפטים שאני אוהבת

ווהשאלונים שאני עושה שוב.. כדאי - לכיף ולהראות לעצמי שאני לא אותה סתומה (:

 

1.

 

 

 

נכתב על ידי אני, עצמי, אנוכי, היא, נעמה ושאר פיצוליי , 14/11/2008 14:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,542
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני, עצמי, אנוכי, היא, נעמה ושאר פיצוליי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני, עצמי, אנוכי, היא, נעמה ושאר פיצוליי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)