לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גם אתם חיים בשני עולמות? תפתחו עידן חדש


פתאום קם אדם, בבוקר, ומחליט שהוא עידן, ומתחיל ללכת. לאן? אין לו מושג. הוא רק מקווה שהוא ימצא שם גבר לאהוב. בספר הפתוח שנקרא "החיים שלי" יש פרק חדש (כמעט) כל שבוע. אין צורך להחזיר לספרייה.
Avatarכינוי: 

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

מחוץ לסדרה: סוגרים את ישראבלוג


והנה עשיתי שוב את אחת ה-טעויות מספר אחת בכתיבה בישראבלוג: כתבתי כתבתי כתבתי וכתבתי, לחצתי על כפתור לא נכון, והכל נמחק. 

אז את הפוסט המשתפך על כך שסוגרים את האתר, על איך שזה גרם לי לחזור לפה, על איך שהייתי חייב לשחזר סיסמא ולכן להיכנס למיילים ולראות הודעות אישיות שחיממו לי את הלב, ועל כך שהבלוג הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי - אני אחסוך מכם. 

מה אני לא אחסוך מכם?

את הבקשה הבאה: אל תהיו זרים.
אתם יותר ממומוזמנים ליצור קשר אם סתם בא לכם לשאול מה חדש, או אם אתם רוצים להמשיך לעקוב אחרי הסיפורים שאני מפרס.... שאולי מתישהו אפרסם. אם זה יקרה באיזושהי פלטפורמה חדשה\ישנה או אפילו במייל - אני מבטיח לעדכן אתכם :)

[email protected]

עד אז, ואם בכלל יהיה עד אז - תודה על הכל חברים.

אוהב אותכם מאוד!

(סוף) עידן חדש
(ותחילתו של) עידן ללא עידן חדש

(פילוסופיה בשקל, מישהו?) 

 


Image result for hug gay naked


ככה נראים כשעצובים: חתיכים ועירומים. הלוואי עלי להיות עצוב ככה כל יום :)

נכתב על ידי , 14/12/2017 18:21  
הקטע משוייך לנושא החם: סוגרים את ישרא-בלוג
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-17/12/2017 06:45
 





56,153
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידן חדש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידן חדש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)