לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Zombies Zomiey Land


יש לי את הסטייל שלי, ואם תשנו לשנות אותי אני יוציא לכם תעיניים מהמקום. חחח סתם לא באמתD:

Avatarכינוי:  GRules46BlackOut

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

קניתי תיק חדש ואת כל המחברות וכל הדברים האלה.


היום עשינו את הקניות לשנה הבאהD:

-התיק שלי, משובץ חום כזהD: כן קצת חנוני אבל אחרי שידרוג שאני יעשה לו הוא לא יהיה כזהD:

-יומן בלוקי (כאילו הכל שחור לגמרי והוא מרובע כמו ספר כזה><) רק עם סמל כסוף כזה של מיקי מאוס וכתוב שם 'mickey mouse'

-קלמר כזה חום באז' דהוי כזה שיש לי כמו גולגלת כזאת שבעצם מורכבת מהיום ציורים קטנים כמו לבבות ופרחים וכאלה,

אז לא פיריקD:

 

טוב בקיצרררר אני לא יכולה לחכות יותר שיתחיל הביצפר המחורבן הזה><

אני הולכת לקנות דיו צבעוני ולהדפיס תמונות קטנות כאלה של מיקל זאק דילאן וקול(טוב דילאן וקול זה ברור מאליוXD)

ולהדביק הכל ביומןD:

 

אוקי ומכיוון שלאלה שחוזרים לפה נמאס:S

שינוי!D:

הוא גם יפה נכון?!חח סתם.

 

 ייא אני מרגישה שיצא לי טוב הפעםD:

 

תצביעו לו באינטר , הוא משקיע ומכין ועובד

אז מגיע לו קצת לא?

אם אהבתם את בלוגי, ואהבתם את בלוגו.

הצביעו לנו בבקשהD:

 

 

עומדים להמית המון כלבים מחוסרי בית >:

 

בבקשה *תקליקו* כי על כל כניסה האתר הזה מקבל כסף שהוא זקוק לו

כדי להציל חיים!

את הכפתור הכינה מריאנה

 

Feel Little Alone 

כנסו בהמוניכם, בלוג שווהD:

 

התגיבו לי?D:

    

אופירDDDD:

 

 

 

 

נכתב על ידי GRules46BlackOut , 12/8/2007 20:12  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Addie bringing ~ s e x y ~ back


שלום לכם אנשי הטוביםD:

התגעגתם? טוב גם אניD: לא לעדכן במשך...(5 ימים?האם אני צודקת?) הייתה משימה קשה בהחלט,

(להתחשב בעובדה שכל יום אני מעדכנת><) ובכל זאת עמדתי במשימהD:

ולהפתעתי, חשבתי שיגיבו רק אולי שלוש אנשים אבל היו לי 27 תגובות!:O

ולא סתם תגובות, אנשים מכובדים כגון פיגי דולב שרי ולירוניD:

ואם כבר לירוני...איך העיצוב החדש שהיא הכינה לי?!

אני חושבת שהוא מושלםD:

אוקי ובזמן שנעדרתי:

ביום רביעי הייתי בברית, שאנשים שלפי דבריהם הו המשפחה שלי,

וכולם שם באו אלי 'עדידוששש איך גדלת!' ואני כזה, אכן גדלתי, אבל מתי ראיתי אותך בזמן הגדילה הזאת?:S

וברוב טימטומי, ננעלתי בשירותיםXD אבל משהו בא ועזר לי בסוףXD.

ובחיי זה כל כך יפה שם בצפת, הכל ישן  כזה...אבל אני בחיים לא הייתי עוזבת את העיר הדפוקה,מסוממת

כולה אפורה מבניה ודפוקה וזאת רק תחילתהD: אין כמו מודיעיןD:

ובכל מקרה בדרך חזרה שמעתי שירים מהממיםD:

New Playlist

 

 

 

השיר השני זה פשוט וואו, תארו לכם שיגיע החורף, מאזה יהיה לשמוע אותו בגשםD:

והשיר השלישי זה אחד השירים המאגניבים שיצא לי לשמוע בחיי, הווו

אילו רק ידעתי היפ-הופ...D:

 

חחח וזה סתם משו שקרע אותי מצחוק:

XD

 

מיום ראשון אני מתחילה להרזות, כרגיל עליתי קצת בחופש, וכדאי לי להיות אנרוקסית הפעם.

אני צריכה להיות הכי יפה שאני מסוגלת[דומה לחמור שנמעך ע"י מסעית..] בשביל החטיבהD:

והשתנתי החופש הזה, אני מרגישה את זה.

הבנתי שאם מישהו לא רוצה את חברתך זה הפסד שלו, ולא שלי.

והשער שלי, השחור המת העגמומי הזה, שכל כך התאמצתי להביא, הולך להתחלף באדום ג'ינג'י כהה חיי ושמחD:

חוץ מזה שבשביל זה הצטרך לשים תקאקא הזה עוד פעם על השער(חינה לשער)

שיצבע ויסריח את שעריD:

 

הווו האם אני טיפשה?מסתבר.

לא אוכל להפסיק אפילו אם כל ישרא בלוג יכנס ויתחנן שאפסיק.

חעחע איזה חמודXD

 D:

 וזוהי אנשים, פניה של השלמות משנת 2004:]

תראו איזה חמוד קול כאן!D: [ברקע יש שתי תמונות גדולות שלהם כאלה לבד, השמאלי זה קולD:]

 

תצביעו לו באינטר , הוא משקיע ומכין ועובד

אז מגיע לו קצת לא?

אם אהבתם את בלוגי, ואהבתם את בלוגו.

הצביעו לנו בבקשהD:

 

עריכה:

לשרי יש שנהDD: מי שלא יבוא...וואל תלמדו לישון עם העיניים פתוחות מועהעהאהע

חח סתם

מזל טובD:

 

התגיבו לי?D:

    

אופירD:

נכתב על ידי GRules46BlackOut , 10/8/2007 22:24  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וזהו הסוף...


אני סוגרת.

לא לתמיד, אני צריכה להבין מה אני רוצה מעצמי, מה אני רוצה מהבלוג הזה,

איך אני רוצה שהוא יהיה, במה אני באמת רוצה להשקיע.

וגם כרגע, שום דבר מיוחד לא קורה אם החיים שלי, ובפוסטים האחרונים אני מתאמצת למצוא

על מה לכתוב, אני לא יודעת מתי אני יחזור, אבל עד שהעיצוב

שהזמנתי מלירוני יהיה מוכן.

עד אז אני ידע מה אני רוצה.

 

 

Thnks Fr Th Mmrs-Fall Out Boy

I'm gonna make you bend and break.
Say a prayer, but let the good times roll,
In case god doesn't show.

Let the good times roll.
Let the good times roll.

And I want these word to make things right,
But it's the wrongs that make the words come to life.
"Who does he think he is?"
If that's the worst you got,
Better put your fingers back to the keys.

One night and one more time.
Thanks for the memories,
Even though they weren't so great.
"He tastes like you only sweeter."

One night and one more time.
Thanks for the memories.
Thanks for the memories.
"He, he tastes like you only sweeter."

Ohhhhhh.

Been looking forward to the future,
But my eyesight is going bad.
And this crystal ball,
Is always cloudy,
Except for when you look into the past.
One night stand.
One night stand off.

One night and one more time.
Thanks for the memories,
Even though they weren't so great.
"He tastes like you only sweeter."

One night yeah and one more time.
Thanks for the memories.
Thanks for the memories.
"He, he tastes like you only sweeter."

Ohhhhhh.

They say I only think in the form of crunching numbers.
In hotel rooms,
Collecting page six lovers.
Get me out of my mind.
Get you out of those clothes.

I'm a liner away,
From getting you into the mood.

One night and one more time.
Thanks for the memories,
Even though they weren't so great.
"He tastes like you only sweeter."

One night and one more time.
Thanks for the memories.
Thanks for the memories.
"He, he tastes like you only sweeter."

Ohhhhhh.

One more night.
One more time.
Thanks for the memories,
Even though they weren't so great.
"He tastes like you only sweeter."

One night and one more time.
Thanks for the memories.
Thanks for the memories.
"He, he tastes like you only sweeter."

Ohhhhhh.

 

 

 

וכנראה בפעם האחרונה...

 חח גם כאן וגם בקודם הם נראים כמו אותו אחד שפשוט הצטלם בשתי מקומות שוניםXD

אולי להפסיק את כל הפאנארטים האלה יהיה אחד מהשינויים.

 

 

אבל תמשיכו לבקר אותי לפעמים במאפין:].

עוד בערך שבועיים פוסט,

  

אופיר:]

נכתב על ידי GRules46BlackOut , 6/8/2007 13:50  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

3,389
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGRules46BlackOut אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GRules46BlackOut ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)