לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.You're OK, Its everyone else that's not

Avatarכינוי:  Shay Edri

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

עבר זמן.


עבר זמן, מאז שאמרתי לעצמי שאני אוהב את עצמי,

ולמה זה ככה, מה רע בי?

למה כולם אומרים לי שהם אוהבים אותי,

ורק אני מתכחש להיות מי שאני?

עבר זמן, לא רב, מאז שעמדתי על רגליי,

הזמן עובר, מאז שהסתכלתי אל תוך עיניי.

אני לא זוכר את צבען,

אני זוכר שלא אהבתי אותן.

וכל דבר שאני יכול להזכר בו,

זה מה שגרם לי להיות פה.

כל הצלקות הנפשיות שהותירו עליי,

כל מי ששבר את ליבי, ויצא מחיי.

אני לא כותב בשביל אף אחד,

אני לא שר בשביל מישהו מיוחד.

אני לא כאן בשביל שיאמרו לי,

אני לא כאן כדי שיעשו לי.

סבלתי כבר מספיק,

ראיתי כבר הרבה, וזה מעיק.

'אתה מקסים', אומרות לי כולן,

אבל הן לא נשארות כאן.

כמובן, כי אני הבחור הנחמד,

כמובן, כי אני זה שרוצה להחזיק להן את היד.

אני מקווה, שיבוא היום,

וכולם יקבלו את המגיע להם, במקום.

שהטובים, יקבלו הערכה,

שהרעים, יהיו זרוקים על הרצפה.

שהטובים, יקבלו אהבה,

ושהרעים, לא יקבלו דבר בחזרה.

עבר זמן, מאז שחייכתי אל עצמי,

אני עושה זאת, כעת לבדי.

 

Daughtry - It's Not Over

 

שיהיה להתראות, ישראבלוג,

באמת נהנתי כאן,

והכרתי מלא אנשים טובים.

התאהבתי כאן, ונשברתי כאן.

אבל אני מרגיש שכבר הכישרון ברח ממני,

ואני, כבר לא אני.

כל מי שמכיר אותי, יודע כמה קשה לי בימים האחרונים.

מקווה שהכל יסתדר,

עד אז, שיהיה לכם רק טוב.

נכתב על ידי Shay Edri , 9/5/2011 23:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאהבת אישית שלך ב-19/5/2011 00:40
 



את יודעת.


זוג אנשים, הולכים צמוד אבל לא ביחד,

זוג אנשים, מדברים פתוח, אבל לא כאחד.

תיתני לכנפייך להוביל אותך למקום בטחה,

אל תפחדי ליפול ולהפצע, להיות שבורה.

ככה זה כל בני האדם, שחיים,

נאהבים, שבורים, אבל מאושרים.

את יודעת שכואב לך על חוסר האהבה,

את יודעת שאת רוצה, אז למה את בוכה?

תעשי את מה שצריך, תתעמתי עם עצמך.

תראי לעולם, שהוא לא יכול בלי אהבתך.

את זוכרת את הבחור הנחמד,

שאמר לך שאת מיוחדת, והחזיק לך את היד?

את נזכרת בו, ואת יודעת שהוא צדק,

אם רק היית יכולה לחזור בזמן, אילו רק.

העבר הוא מאחורייך, הוא לא יפגע בך,

אל תישעני עליו, אל תיקחי אותו איתך.

תיתני לכנפייך להוביל אותך למקום בטחה,

את הרי תהיי מאושרת, ותקרני מאהבה.

 

Bryan Adams - Heaven

נכתב על ידי Shay Edri , 8/5/2011 15:05  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ילדה שהתבגרה ב-9/5/2011 11:05
 





46,067
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShay Edri אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shay Edri ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)