לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זאת לא הילה זה עשן של גראס מותק ..


כל אחד , והחלומות המטופשים שלו :) .

Avatarכינוי:  Hardcore panther ducky

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

תן רק עוד שניה אחת לומר לך שלום ...


ברגע שאני צריכה להרפות, להגיד להתראות. הרגע הזה שכל הגוף נשבר לראות אותך מסתובב וחוזר, נבלע לתוך ההמון
להסתכל עליך לשניה ולהסתובב, לתהות
אני אראה אותך עוד פעם?
כהשעה כבר 10 וחצי, ועוד לא התקשרת
איזה סרטים רצים לי בראש
הוא יצא ? הוא לא יצא .. הוא יצא ? אולי הוציאו אותו ?
והיום יצאת.
דווקא היום, יום לפני יום הזיכרון.
להגיע , לראות ואפילו לא להצליח לדמיין לעצמי אותך עומד, על הסיפון עם התותח הכבד הזה, וכל הבלאגן מסביב
לראות את הילד הקטן שלי, השובב, הדפוק, המצחיק, זה שמעיר אותי בבוקר וזה שמדגדג אותי וזה שבשניה שהוא יורד מהאוטובוס וזרוק את התיק מרים אותי באוויר מנשק מחבק, מחזק.
ולהגיד לך שאני תומכת בך ולהגיד לך שאני גאה בך ואני רוצה שתצא זאת, זאת בהס"כ האמת,
אבל אני לא אומרת לך שאני מפחדת, פחד מוות. שלא עובר יום שלא עוטפת אותי רוח קרה וחודרת לי לעצמות ומחשבות רעות, שלא נדע, רצות לי בראש.
ולראות אותך מאושר, עד השמיים. גאה, מבסוט . אני כ"כ גאה בך ואני מאמינה בך. לוחם שלי. ולא רק היום. בכל יום.  

קשה לי לעכל את זה. שהחבר שלי פאאקינג לוחם. לא מעכלת את זה, זה סתם נראה לי בדיחה לא מצחיקה או משו. שזה לא אמתי שזה שטות וכל הנשקים האלה לא אמיתיים וכל הספינה הזאת סתם ספינת צעצוע. לא מסוגלת לדמיין לעצמי אותך, שרק לפני שנה היית סתם נער עם שאיפות ממוצעות. 

אבל אני גאה בך. 

שמור על העולם ילד, 
תשמור על עצמך.
אני אוהבת אותך .  

נכתב על ידי Hardcore panther ducky , 24/4/2012 16:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

15,348
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHardcore panther ducky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hardcore panther ducky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)