לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BLACK ROSES


I know someday you'll have a beautiful life, I know you'll be a star In somebody else's sky, but why Why, why can't it be, why can't it be mine

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

סגירת בלוג.


למה?

ככה!

 

סוגרת אותו, וזה לתמיד.

 

נכתב על ידי , 7/7/2008 22:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצבנית.


אני כ''כ עצבנית. כ''כ.

אין לי כוח להוציא את הכוחות האלו אפילו, ומה שהכי משגע אותי זה איך הוא לעזאזל מעיז!?

דמאט!

כיאלו מה?! אני באה כל הזמן, ולא באתי פעם אחת כי מה, רציתי להיות עם אח שלי?! אני לא מבינה!

לא כל יום אח שלי בא מהצבא, לא הוא לא ג'ובניק! וחושב לי להיות איתו!

אני מתעבנת שזה קורה!

לא שלא אכפת לי! אבל זה כבר מתחיל להימאס.

כי אני מוותרת כל כך הרבה בשביל צופי ים.

וייתרתי על ארוחות משפחתיות, על ימיי הולדת, וגם בילוי עם אח שלי! דיי נמאס!

אני לא יכולה להרשות לעצמי יותר. זה כבר יותר מידי ואני אוהבת את המשפחה שלי.

"אז יכולת להיות איתו שעתיים"

אני באמת מצטערת שאין לך קשר טוב כל כך כמו שלי יש עם אח שלי.

לא רוצה להיות איתו שעתיים! רוצה לנצל את כל הזמן שהוא בבית! מה נראה לו?! שאני מה?! יכולה להחזיר את הזמן אחורה?! לא!

יאוו... ואז שנפ עושה לי "ובצדק!"

מה בצדק מה?!

הוא לא בא לעבוד כל הימים שאני הייתי.

קרעתי גם את התחת שלי על הסירה.

זה לא שבאתי ואכלתי פיצה וזהו! אני כן עבדתי וכן השקעתי! וזה מעצבן אותי!

אני יודעת שיש אנשים שתמיד נדפקים מזה. אבל מה אני יכולה לעשות?! נמאס לכם להידפק?! אז אל תעשו!

ואם אז הוא יצעק עליכם, יופי! שימשיך לצעוק עד מחר!

אני לא הולכת לבזבז אף לא רגע עם אח שלי.

כי בגלל זה, בגלל זה הוא נדפק שיש לו כזה קשר עם האחיות שלו.

כי אני יודעת לוותר על צופי ים בשבילו, כי זה חשוב לי.

זה הסדר עדיפויות שלי.

ואני לא הולכת לשנות אותו, גם אם שנה הבאה זה יצטרך להיות ככה.

כמה שאני אוהבת את הבנאדם הזה, ומעריכה אותו.

אבל להיות "שעתיים" איתו מתוך השבוע שאני לא רואה אותו, לא מספיק לי.

 

רונית, שמאוד עצבנית.

 

(לא היה לי עם מי לדבר...וזה הדבר היחיד שהיה)

נכתב על ידי , 5/7/2008 00:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi just want to know who I am אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i just want to know who I am ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)