לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תזהרו מהחיים-מתים מזה;]


אומרים שיש עוד הרבה דגים בים......אבל מי לעזאזל יתחתן עם דג?!!?!?

כינוי:  אני..אני..ואני!!

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אני בת 13... ויש לי סרטן השד? אין שואלים את אמא? עזרה!!


כבר די ממזמן (חצי שנה ככה) יש לי כאבים באיזור בחזה, לא דווקה בשדיים אבל בריאות כאילו יש לי סימן כחול ולוחצים אליו

אבל לי כיבלתי מכות.

 

כבר משו כמו חודש לא כאב לי, ואתמול בערב זה חזר. באיזור כל השד השמלי כל הלילה כאב לי מאד.

 

גם ביום כאב לי די הרבה.

 

 

כבר הייתי אצל רופא בנוגע לזה די מזמן... והוא שלח אותי לצילום רנטגן, אבל הוא לא ראה בזה כלום ואמר שאני בסדר שאני יעקוב אחרי זה.

 

בדקתי מאנטרנט וזה די נראה שכאב לי כאב של סרטן השד.

 

אבל זה מאד מאד נדיר אצל נשים צעירת כמו שזה נדיר אצל גברים....

 

אני בת 13 אגב... מה זה?

 

ואני מתבישת להגיד לאמא שלי שאני חושבת ככה

 

 

 

 

בבקשה עזרה!!

נכתב על ידי אני..אני..ואני!! , 15/8/2007 00:07  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





479
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני..אני..ואני!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני..אני..ואני!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)