לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ConfessionS


האמת שמתחת לפני השקט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הכאב לא עובר


אני רוצה למות.

המוות הוא סוף,

אך הוא לא סוף של דבר שלא החל להתקיים.

אני רוצה ללכת מפה, ולא לחזור.

אני רוצה שהכל יפסק.

אני רוצה למות.

רע לי ועצוב לי ואין תקווה בעולם הזה.

העולם הזה  אכזרי, דברים רעים קורים פה.

הורים מתגרשים, משפחות מתפרקות, אנשים מתים.

איזה חיים??

אני רוצה ללכת מפה, למקום שאין בו כאב.

אני רוצה ללכת למקום אחר.

אפילו את האמונה חוסמים לי.

למה זה כואב לחיות ולמה האדם חי כדי לכאוב?

אני רוצה ללכת.

למה הגוף שלי לא מקשיב לי?

למה אני לא מקשיבה לעצמי?

 

למה הצום תמיד נשבר?

ולמה ההקאה עוד לא התרגלה?

למה אני אני?

למה הסרט שרץ בפניי נקרא מירוץ החיים?.

למה הוא סרט והוא לא באמת חיים?

למה אני הגרועה מכולם?

למה כולם עוזבים?

למה צריך לבחור?

למה צריך לדבר?

למה?

הכאב לא עובר.

 

נכתב על ידי , 20/10/2007 22:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

גיל: 33




125
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-ליאור.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -ליאור.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)