לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Yummi Yummi In My Tummy



כינוי:  Jennnn

בת: 35

ICQ: 305205455 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

זמן לישון.


היום אני הולכת לישון באי שקט, בידיעה שמשהו חייב להעשות.

היום אני הולכת לישון בידיעה שבעוד כמה שעות יהיה טוב יותר ועמוק פחות.

הולכת לישון במטרה להתעורר, בציפיה... הדרך הטובה ביותר להרדם.

מקווה לא להתעורר אדישה.

 

אני אוהבת.

לילה.

נכתב על ידי Jennnn , 18/2/2006 23:33  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Sunsunsunsunsun


שלום,

 

מתחשק לי קיץ, זאת השנה הראשונה שבה המחסור בשמש באמת ניכר. ואולי כל חורף אני נכבת, פשוט שוכחת כשהקיץ מסנוור.

 

We used to love one another

Give to each other

 

בימים האחרונים חשבתי הרבה על מזל. עכשיו המחשבות שאיוויליות שלי מתחילות להסתדר לי בראש, כנראה אני חסרת מזל. אחרת לא רואה שום סיבה לרצף הכשלונות הזה. בנוסף לזה אני יושבת פה עם חום =/

פשוט לא יכולה לצאת מהרגשת הניתוק המטומטמת הזאת שהתרגלתי אליה.

 

Lie under covers

 

לא נראה לי שאי פעם עשיתי משהו כדי לתקן או לשנות. לא חזרתי אחורה כי התחרטתי, הולכת עם הראש בקיר כמו מפגרת, יאללה מה שיבוא יבוא. איכשהו מגלה שאני הטיפוס ממנו הסתייגתי תמיד, מין שקט פסיכוטי כזה שלא מסוגל לעשות שום דבר כדי לזרום עם החיים. באיזושהי רמה מרגיש שהוא טוב יותר מאחרים וכשזה מ,נפץ כמובן (ככל שאדם יהיר יותר ככה נמוך הוא יתרסק) יש תחושת בלבול של "מה דה פאק אני אמור לעשות עכשיו?".

 

...so

 

אז...

מה דה פאק אני אמורה לעשות עכשיו?

 

?Are you friend or foe

נכתב על ידי Jennnn , 8/2/2006 23:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJennnn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jennnn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)