לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Go Hard Or Go Home



Avatarכינוי: 

בן: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

מדהים


לפעמים אני שוכח למה באמת צריך את הבלוג תכלס זה כמו יומן וירטואלי אבל מה לא אוהב לכתוב על מה עבר עליי היום (בוא נגיד ככה רוב היום ביליתי בארומה) כי לא ניראלי זה יעניין מישהו
פה זה סוג של פריקה.. כתיבה של 2 לפנות בוקר שאני עובד עוד כמה שעות :( תוך כדי שאני שומע דודו טסה





הפנס בעין הגיע כתוצאה מקרב כושל באיגרוף תאילנדי כי לא תמיד מנצחים
ד"א אני בור במחשבים משהו לא נורמלי אם למישהו יש ידע בסיסי שמוכן לעזור אני אשמח

נכתב על ידי , 28/7/2010 02:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCreatine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Creatine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)