לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

life is poison!


like this apple...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

גשם חזק...


התקופה האחרונה גשומה,
גשם זה דבר שמצד אחד מדכא, השמים בוכים, הכל אפור וכו'
ומצד שני כל כך מנקה, תחושה חדשה באויר, אני ממש אוהבת את הריח של הגשם!!

אני כל הזמן מרגישה שמשהו חסר, משהו... תחושה של ריקנות, כמו אחרי סרט יפה ממש, סרט רומנטי, עדיף קומדיה רומנטית כמו שאני אוהבת, אני מרגישה מן ריקנות כזאת...
קשה להסביר את זה, אני פשוט מרגישה שמשהו לא טוב...
טוב לי אבל לא טוב לי, תחושה מעצבנת כזאת...

בא לי אהבה, למי לא בא?
אהבה כואבת וקשה, וגם כשיש אותה מוצאים דברים לא טובים בחיים ובה... אבל כולם רוצים אותה, כולם מחפשים אותה...
אתם חושבים שכל הבנים אותו דבר?
לא נראה לי, רובם דומים נכון אבל אני בטוחה שיש יוצאי דופן...
אתם חושבים שיש כזה דבר ידידות? של בן ובת? לא נראה לי, לכולם יש אינטרס, זה פשרה.. אם אחד רוצה והאחר לא... ידידות!
ומה אם קשר מרחוק? יכול לעבוד??
כן?
לא?

ולימודים? מתי נפטרים מזה?!?! יסודי, חטיבה, תיכון (צבא.. אולי טיול בחו"ל ושוב לימודים...) אוניברסיטה.. מקצוע..
איפה הכיף שבחיים? איפה זה מתפספס?
למה כל התחרותיות הזאת? למה אי אפשר רק לעשות את מה שאני אוהבת.. אני לא אוהבת את כל הלהתחרות על הדברים שאני אוהבת.. הם כבר לא כיפים...

אני מרגישה כאילו יש לי אבן גדולה על הלב....

כל החוסר ביטחון הזה שבי... באופי שלי, במראה שלי.... במה שאני עושה...
ומה בעצם אני עושה? מחכה שהלימודים יגמרו?
מתי?! מתי?

גשם חזק..................





גשם חזק

ביצוע: מוניקה סקס וירמי קפלן
מילים ולחן: יהלי סובול, פיטר רוט ושחר אבן צור

 

כל הפרידות כמו סיכות נעוצות על הלב
הסיבוב התארך כשהאוטו שלי התהפך
אז נשארתי
מחוץ למירוץ
אין לי כח לרוץ
יש אנשים שעומדים בלחצים
ואני מנסה.


גשם חזק קשה לי לראות
אפילו שעיני פקוחות
נוסע הלילה
לבד לצפון
כי בא לי לברוח.


כל הבדיחות הכריכות הדקות
בחיוך שלך יש אהבה
הכדור שזרקתי לסל
כמעט ונכנס
כמה חבל
נראינו כמו זוג מג'ורנל
יש בחורים אדישים לנשים
ואני מנסה.

גשם חזק קשה לי לראות...

כי בא לי לברוח
מהכל לשכוח




http://www.orianit.edu-negev.gov.il/tocheletrn/zippedSites/uploaded_files/nose/nose_files/rain.gif
נכתב על ידי כמו כולם רק קצת שונה... , 20/2/2009 14:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  כמו כולם רק קצת שונה...

מין: נקבה




609
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכמו כולם רק קצת שונה... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כמו כולם רק קצת שונה... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)