לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

save me from myself


קוראים לי מאיה, אני רקדנית.. אני גם אנורקסית ובולמית..ובגלל שלא יכולתי יותר לשמור הכל בבטן, בלי שאף אחד ידע מה עובר עליי, פתחתי את הבלוג הזה..

Avatarכינוי:  ..save me from myself

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

נדנדה


יום אחד למעלה, יום אחד למטה.

יומיים למעלה, יום למטה.

3 ימים למעלה, יומיים למטה.

יומיים למעלה, 5 למטה.

שבוע למעלה, שבוע למטה.

 

מתי היא תיעצר?

מתי זה יעצר?

מתי יהיה רק למעלה?

 

מתי אני כבר לא אשבר?

מתי הבולמוסים האלה יעלמו?

 

מתי אני אהיה רזה?

 

נמאס לי כל כך.

 

 

נכתב על ידי ..save me from myself , 9/7/2008 22:33  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל..save me from myself אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ..save me from myself ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)