לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


יום יבוא...הוא יבוא..דבר שנון יכתב פה..

Avatarכינוי:  Miss snarcca.

בת: 31

MSN:  לבקש יפה יפה.



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015


נטשתי את הבלוג הזה באופן סופי לטובת הפייסבוקיה.
אבל אני חוזרת לפה כל פעם שרע לי ואני לא מרגישה מספיק בטוח לדבר עם האנשים מסביבי (ככה שאם אתם האנשים מסביבי וקוראים את זה, אז אל. תצאו).
אתמול היה אירוע של הארגון שלי, מסיבה.
והיו מלא בעיות כמו העובדה שכמעט לא הגיעו אנשים וכיסינו את המסיבה בקושי.
ולא היה מזגן חצי מסיבה.
והיו אמורים להיות לוקרים לשמירת חפצים אבל בסוף הם זרקו את כל התיקים מאחורי הבר.
ורבנו עם המאבטחים איזה 20 פעם במהלך הערב.
ולא היה לנו עם מי לדבר.
וסיננו לנו את הצורה.
ובאיזה שהוא שלב של המסיבה פשוט רציתי לעזוב וללכת הביתה ולהשאיר את כל החרא הזה מאחורי.
וזה עוד הבלגן שהיה רק במסיבה, לפניכן היו עוד בעיות ובכלל כל היום הזה היה זוועה.
ואני לא יודעת מה עובר עליי עכשיו, אני פשוט...רוצה לעזוב הכל. אני רוצה למחוק את הפייסבוק, את הסטטוס שכתבתי על המסיבה הזאת, לצאת מהארגון פשוט הכל.
אין לי כוח לזה.
אין לי כוח לאנשים.
מרגישה חרא רצח.
למה אני מכניסה את עצמי לדברים האלה, הרי בסופו של דבר אני יודעת שאני אצא רק מדוכאת מזה. לא הייתה מסיבה או אירוע אחד שהלכתי אליו וחזרתי הביתה סבבה איתו. כל אירוע מחדש אני רוצה למות אחר כך. לא משנה מה קרה.
אני שונאת את כולם.
אני שונאת את עצמי.
אני רוצה להעלם.
אוף, אוף, אוף, אוף, אוףףףף 
נכתב על ידי Miss snarcca. , 28/8/2015 23:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אגודת שונאי הסאנג'י. ב-28/8/2015 23:30
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss snarcca. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss snarcca. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)