לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני אבוד ביער של מחשבות

כינוי:  IceDragon

בן: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2019    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2019

אבל אשכרה לקום ולעשות...


משהו קרה אחרי שהשתחררתי מהצבא.

 

היו לי הרבה תוכניות, היו לי הרבה חלומות-

חלקם מציאותיים וחלקם מציאותיים פחות.

חיכיתי לשחרור מהצבא כמו הרבה אחרים,

היו לי זמנים רעים וטובים בשלושת השנים ההן,

היו לי גם רגעי משבר (כי אם לא אז זה לא אני),

אבל עברתי את זה, מצאתי את האנשים שלי,

נפתחתי לדברים והיה הרבה מזל, המון!

פחדתי לצאת לאזרחות, אבל גם התרגשתי

כי כבר תכננתי לאן ואיך אני ממשיך.

 

כמו רבים מהמשתחררים התוכנית שלי

הייתה ללכת לעבוד את הזמן הדרוש

במפעל ולקבל את הכסף הנוסף שמגיע לי.

בהמשך ידעתי שארצה ללמוד עיצוב גרפי,

אבל לא הייתי סגור על זה, למרות שכבר

ביקרתי במכללה, שבאותו הזמן הקסימה

אותי מאוד, אבל רציתי עוד זמן לחשוב,

הרי רק השתחררתי! תנו לנשום!

 

הייתי מלא במוטיבציה. השתחררתי בינואר,

הייתה לי יותר מחצי שנה לחשוב, לעבוד,

להגיע למסקנות. את ראיון העבודה 

במפעל עברתי בקלות, הרשמתי! אבל...

הסטירה (לא פיסית) הגיעה מאמא שלי...

סטירה כואבת, סטירה שבלבלה אותי.

 

היה לנו ריב מלא בצעקות על כך שאני

מבזבז את החיים, אחרי שהתלהבתי

שהתקבלתי לעבודה במפעל ההוא.

על כך שיש לי אפשרות להתחיל 

ללמוד כבר עכשיו, בעוד חודש וחצי.

השבוע הראשון במפעל היה קשה,

אבל אחרי הריב הזה הוא היה

הרבה יותר קשה. אז התפטרתי.

 

במבט לאחור אני מאשים רק אותי,

כי התקפלתי, כי כמו תמיד לא

עמדתי על שלי ולא הלכתי לפי

מה שתכננתי, כי לא חשבתי על הכל

עד הסוף, כי פיספסתי הזדמנות.

 

למדתי עיצוב, אבל זה הרג אותי,

כי לא הייתי "שם" ופחדתי לפרוש.

היום אני ממשיך להתרחק משם.

קל להגיד לעצמי: "מה הבעיה?!

קום! עשה עם עצמך משהו!"

אבל אשכרה לקום ולעשות...

 

נכתב על ידי IceDragon , 9/6/2019 20:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,843

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIceDragon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על IceDragon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)