לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?This is one side in ny face you want to see the other



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 379419322 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

עדכוןן..


ואווו כמה זמן לא כתבתי פה חח...
יש פשוט המון מה לספר על התקופה הזאת..
סיכום של התקופה : תקופה של בכי ,צחוק , אושר , שמחה , גילוים , התאכזבויות ..
בקיצור תקופה מעורבת כמו תמיד בן שמחה ואושר לעצב וכעס..
למרות שאני שהחלטתי להיות אופטימית זה דווקא ממש עוזר..
החיוך עוזר באמת , למרות שאני שומרת הכל לעצמי וקשה אבל החיוך ממש עוזר :)
בקיצור תקופה שהייתה ממש מלאה , ותאמת למרות הכל אני פשוט מאושרת..
עם כל הזכרונות (אפילו המרים והכואבים ) , עם הכל בקיצוור אני ממש שמחה..

אז יאללה עדכונים של הימים אחרונים או בכללי החופש הגדול:
אזז ככה התחלתי את החופש חח , תאמת שלא היה משהו מיוחד , חופש רגיל ושגרתי
ואז מצאתי עבודה  , (מחלקת פלאיירים :( אבל זה גם משהוו חח העיקר עבודה )
ועכשיו אני עובדת , וגם לומדת (כן יש לי מבחנים בחופש חח ) וזהו בעיקר יציאות ..
היום יצאתי עם לבנת חח ,היה ממש כייףף..
קניתי גופיה מהממת , כפכפים , עגילים , לק אדום (סופסוף בצבע שאני אוהבת חח ) , ומשקפיםם..
היו צחוקיים רצחח , בעיקר עם ה"קיפוד" חח (המבין יבין -איזה ישן זה XD )
וזהווו...

נכתב על ידי , 2/8/2009 18:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,331

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS-I-V-A-N אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S-I-V-A-N ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)