לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הומו בן 16


ברוכים הבאים. נחתתם בבלוג שלי. תנשמו עמוק. ותהנו.

כינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

WOW


וואו!!

פשוט ואוו

עייניתי עכשיו בבלוג הזה..

שכתבתי לפניי שנתיים וחצי (יולי 05 זה התאריך האחרון שבו נכתב).

אז הרבה דברים קרו מאז.

יותר מידיי דברים.

אני לא יודע איפה להתחיל ואין לי באמת כח לרשום מה עבר עליי כל הזמן הזה.

ואני בכלל לא חושב שיש מישהו שאני מעניין ממש בימים אלה.

אם בכלל יש עדיין אנשים בבלוגים האלה..

אז אני עכשיו חייל, הייתי קרבי יצאתי מקרבי .

עכשיו אני מרוצה מהשירות שלי, יש לי חברים חדשים.

יש לי חבר חדש.

יש לי תובנה אחרת לגביי החיים.

התבגרתי. בכ"ז עברו שנתיים וחצי.

עברתי לגור לבד בצימר שההורים קנו.

ההורים יודעים שאני הומו.

כל החברים שלי יודעים שאני הומו.

ואני כבר לא נאיבי כמו פעם.

החיים משתנים. מתבגרים אין מה לעשות.

אז ככה אם יש עדיין אנשים שקוראים את זה, מה שלומכם?

אני לא יודע אם אני אזכר להיכנס שוב פעם לכאן זה ככה בא לי במקרה כזה שנזכרתי בבלוג הזה.

הזוי איך שפעם הייתי ואיך שאני היום.

אני אוהב את החיים שלי, ורוצה כמו כולם כבר לסיים עם הצבא.. (עברתי חצי שנה אמנם אבל זה יותר מידיי בשבילי כבר חח)

וזהו....

אז שיהיה לכם המשך לילה טוב וחיים נהדרים.

 

נכתב על ידי , 19/1/2008 23:24  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





27,866
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למילקשייק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מילקשייק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)