לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עיר וירטואלית ויקי בום


עיר וירטואלית פעילה, עדכנית וכייפית - מוזמנים לגלוש גם אם לא רשומים!

Avatarכינוי:  צוות ויקי בום עיר וירטואלית

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פוסט :O


היי

אוליי זה נשמע מוזר אבל תראו

אני פותחת עיר חדשה, מעטיקה את כל הדברים הטובים מהעיר ועוברת לעיר הרבה יותר טובה ויפה

יקראו לה power (בעברית - כוח)

העיר תהיה בנושא גיבורי על, כל דמות תבחר סוג של כוח.

היא תצתרח לבחור דמות שלא יזהו אותך ודמות עם הכוח שלך

אז....

העיר עוד לא נסגרה :] רק כשהעיר פאוור תצא לאור אז...

בקרוב הכתובת D=

 

כל העוזרים שלי - וכל מי שרוצה להיות עוזר

אתם לא איתי, אתם לא עושים כלום!

אתם לא צריכים לשאול אותי "אפשר לעשות את החנות ממתקים?" לא, הכל תעשו לבד, אתם לא המשרתים שלי

אם אתם רוצים להמשיך ולהיות שותפים איתי גם בעיר הבאה, תגידו ותבטיחו לי לעזור!

כמובן גם אלה שעדיין לא עוזרים שלי מוזמנים לבקש לעזור בבלוג הבא :]

 

ואל תגידו לי פליז לא, כי זה נגמר.

(לא היום)

 

אבל אני כבר לא מעדכנת חוץ מהודעות,

אסור להרשם ואסור להזמין כי אני לא יעשה את זה

סליחה

 

נכתב על ידי צוות ויקי בום עיר וירטואלית , 1/11/2007 00:55  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שארפיי22 ב-15/11/2008 19:59
 





4,074

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ויקי בום עיר וירטואלית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ויקי בום עיר וירטואלית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)