לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Not For You


.You may think you know, but you have no idea

Avatarכינוי:  Hate Ya!

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

אמא.


אמא מקסימה שלי.

אני כ"כ אוהבת אותך. אפשר לבקש משהו יותר טוב מלהיות בתך?

אמא יקרה שלי, אפשר לבקש אמא יותר תומכת ממך? אני בחיים לא אשכח את המורדות והעליות בהן לקחת איתי חלק.

זה כ"כ כיף לקום בבוקר לבוקר חדש שאני יודעת שמשך כולו תלווי אותי.

יש משהו יותר טוב ממך, אמא? אמא שגידלה אותי להיות ילדה חכמה, ילדה משכילה, לא אחת מהילדים המפגרים שמסתובבים מחוץ לשיעור.

אמא שלמדה אותי שיותר חשוב לתת מאשר לקבל, אמא שכל יום חיבקתי ונישקתי אותה ותמיד כשהיינו נוסעות לדיזינגוף סנטר כשהייתי קטנה, היינו חוזרות עם צבעים ובוקי כדי לצייק ולצבוע.

אמא שגידלה אותי לקרוא ספרים, לפתור תשחצים ולהיות הילדה שאני היום.

אמא שאני בעדיפות ראשונה אצלה ואני כ"כ מודה לאלוהים על כן. שהלימודים שלי חשובים לה יותר מכל והיא תמיד תהיה שם, תחכה לי כשאצטרך אותה.

אמא, אמא שלי, את כ"כ טובה ומקסימה. אני כ"כ מצטערת על רגעי המבוכה, בהם צעקתי ולעיתים אף קיללתי.

את אמא שלי, האמא שתלווה אותי במשך כל השנים.

 

  

 

אין מילים בפי להתחיל לתאר את מה שאת. אמא כ"כ מדהימה. אני אוהבת אותך ומקווה שיום אחד תזכי לראות את הבלוג הזה.

 

 

נכתב על ידי Hate Ya! , 1/6/2009 14:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,815

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHate Ya! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hate Ya! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)