לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

השתיקה יפה לחכמים


(מעניין מה זה אומר עליי...)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

חופששש


אני לא בטוחה איך זה קרה, אבל אני בבית מיום שלישי וחוזרת לצבא רק ביום שני ! איזה כיף, חופש באורך של רגילה רק על חשבון המערכת . הבעיה היחידה היא שה"חופש" מסתיים בביקור אצל אורטופד שיחיליט אם הברך שלי צריכה ניתוח או גבס. (פרט שולי...). מקווה לטוב.

 

שיהיה לכולם שבוע מושלם, תעשו מעשים טובים!

*הפוסט הבא בעוד שבועיים, כשאז אני באמת אהיה ברגילה... והוא יבוא...*

נכתב על ידי אור17 , 19/7/2008 22:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף מסלול!!!!!!!!!!!!


טוב אז היום הזה התחיל רע... והוא המשיך רע. אני מניחה שגם יסתיים רע.

זה התחיל מזה שבבוקר הייתי בהלוויה של אודי גולדווסר (משפחה). חשבתי שיהיה יותר טוב בסוף מסלול.

זה מין טקס כזה שמודיעים לך רשמית שאחרי 8 חודשים של קריעת תחת וטחינות שלא מהעולם הזה- אתה לוחם. מזל טוב. כל הכבוד לצה"ל. קיבלת סיכת לוחם. (ז'תומרת סיכת תותחן, אבל לא מתגאים בזה אז מבליגים... מזייפים קצת. מכופפים את האמת).

אממה... במקום להיות מאושרת מזה שאת פוגשת את כל החבר'ה שעשו איתך טירונות ולא ראית אותם מלא זמן- הושבזתי!!! פתאום ראיתי איך הם, שהיו ביחד כל הזמן הזה ונשארו באותו מקום- אחד בתוך התחת של השני. ואני, שלא הייתי איתם כי העבירו אותי לצוות בעזה (פאקינג עזה!) פתאום לא קשורה. הרגשתי כ"כ אאוטסיידרית. לא שייכת.

אני שם, ק"מ בודדים מהרצועה, בצוות של אנשים אגואיסטים, אינטרסנטים, אינפנטילים ונימפומנים (נשבעת!), והם- החברים שלי מאושרים וטוב להם. הקנאה הורגת...

גם כן סוף מסלול...

גאוות יחידה אלעק.

נכתב על ידי אור17 , 17/7/2008 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצה אותו :(


משניה לשניה אני מבינה כמה שאני רוצה אותו, צריכה אותו. הוא עושה לי טוב. גורם לי לשכוח מכל הצרות. אני אוהבת אותו. ובינתיים רק סבל
נכתב על ידי אור17 , 16/7/2008 08:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אור17

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאור17 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אור17 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)