לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  אלמנה

מין: נקבה







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


כשאני שוכבת לידך
במרחק קצר
את מחזקת את ידי
ומנשקת את המצח
בתוך ראשי בוער
רצון צורח
כשאת מסתכלת אליי
ושותקת פתאום
השפתיים נמתחות מעט
שפתיים שאני רוצה
לטעום
כמעט ללגום
את הזיעה על הפנים
ועל העצמות שלך
סופגת מגע בתוך עורי
סופרת נמשים מולי
ודברים מסוימים
צריך לבלוע בשקט
לתוך השק המתפורר
בתוך הבטן מתהפכת
אהבה עגומה
זאת הצרה שלי
ואת בכלל לא יודעת
כמה היא קשה לשאת
לבדי להתמוטט
ולנתק
את רק פונה אל התקרה
שתדבר במקומך או תתרסק
עלייך ועליי
רק שיקרה לנו כבר משהו
עז ואמיתי
כשהספה קטנה לשתינו
את מתקפלת בתוכי
והמילים שאת אומרת הן
נושכות אותי חומדות אותי
ובמקום נמוך מדי
מתחת לשולחנך הלבן
במרחק קצר
עינייך הכחולות רואות
איך זה נגמר.
נכתב על ידי אלמנה , 6/11/2007 05:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





24,370

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלמנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלמנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)