לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מדברים פקה פקה ועושים גולו גולו


אדמה יתומה.

כינוי:  roxana

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

את לא כמו כולן


אני חולה.

בחיי שמאז הצבא לא הייתי חולה ככה.

אני חלשה, לפעמים יש לי חום, בחילות, כאבי ראש של חולי, צמרמורות.

כן עשיתי לעצמי דיאגנוזה.

הפסדתי כבר יום כפולה בעבודה, היום יצאתי יותר מוקדם. מחר אני עובדת + לומדת ואני לא יודעת איך אצליח.

אני על משככי כאבים כל 4 שעות, עוזר טיפה.

לא יכולה להפסיד ימי עבודה או לימודים

אוףףףףףף

ואין לי תיאבון ופתאום בא לי מתוק..

ואני רוצה להתקלח אבל בא לי אמבטיה חמה, ואין לי בבית אמבטיה רק מקלחת :(

וירדתי 2 קילו כי אני לא אוכלת כלום

והקרקורים בבטן

מזכיר לי נשכחות...

אחח כמה נחמד להתרפק על זכרונות העבר.

 

אין לי בעיה להיות חולה אחת לחורף, שלושה ימים, מיטה, אנשים עושים לי תה, מתקשרים לשאול שלומי, אמבטיות נעימות.

אבל כשמתוך כל אלו הדבר היחידי שקורה זה רק הקטע של המיטה, לא בא לי ולא מתאים לי להיות חולה. לא יכולה להרשות לעצמי.

ממש מקווה שזהייגמר כבר

 

כל הזמן בא לי שיחבקו אותי כשאני חולה

 

נכתב על ידי roxana , 16/1/2013 17:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





39,604
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroxana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roxana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)