לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Ok so maybe i cant get away from it affter all. Im back :D


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

Stop looking at me you whore


כן, נעלמתי. להרבה זמן... למה? כי לא רציתי ליפול שוב. זה כואב. ונפלתי.. למה? כי הבנתי שזה לא משנה עם מי לא משנה עם מה לא משנה איפה ולא משנה איך אני אהיה.... מה שמשנה הוא  שאני לא בסדר. אני בן אדם דפוק ריגשית. אני מאוד מתגעגעת לדנה... אני מקווה שאת תקראי את זה, משום מה נראה שאנשים לא רוצים להעביר לי אותך בטלפון :( ואני לא זוכרת איפה רשמתי את המספר שלך אז גם כשעברתי את הקטע של 'להעלם לשכוח לעבור ולא לחזור' לא הצלחתי לתפוס אותך... וכל זה בכלל סתם תרוצים מפגרים... אורי ואוריה, נכון אני לא הייתי פה הרבה.... ממש הרבה זמן, מצטערת.

אגב עזבו להיכנס לדיכאון, אבל עם הסיבות שלי אפשר להיכנס לדיכאון כפול... גם דיכאון וגם סיבות מפגרות.. זה רק מוכיח את הנקודה שאני דפוקה.

(אבל זה לא משנה שתהילה היא זונה, ואם יש משהו שאני תמיד אצחק אליו בהקשר לגהה-התאבדות וכו' זאת תהילה... פשוט תחשבו על זה רגע, מישהו קופץ, בגלל בן מפגר!!!!!!!! מקומה חמישית, ולא קופץ קפיצת ראש? למה מה היא ציפתה שהיא תמות מאובדן הכרה או שבירת רגליים? בכל מקרה, אותו בן אדם לא מת ובמקום זה הוא על כיסא גלגלים ונכנס לגהה... ושם מה קורה לו? הוא מתאהב במישהו אחר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL אני לא אתפלא אם בסוף תהילה תשבור כל איבר בגופה ואז היא תשב תצביע על הרגי ותאמר.. "אויי וזה כשההוא זרק אותי..." (יד) "לא זה.. האמת ששוב אה כן זרקו אותי" )

אגב תמונות




 




אני אעדכן בקרוב...

 

נכתב על ידי , 11/6/2008 17:16  
31240 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה




1,291

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFucking Fredy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fucking Fredy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)