לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

והר האולימפוס מתפורר


בנוהל המסורת: קמתי היום בשש בבוקר. והפעם זה גם היה בשל פקיד ממשל. יותר נכון פקידת ממשל, יותר נכון מס הכנסה, יותר נכון אמא של ניר.

התעוררתי שרגלי משולבות עם אלו של טלי. הגעתי למסקנה שאני אוהב את זה, לישון שלוב רגליים עם מישהו. לא באותה עוצמה כמו בתחושה שמקבלים מכפיות, אבל מאיפה אני אמור לדעת את זה? אני רק משער.

הפעמיים היחידות שישנתי ברגליים שלובות היו עם טלי, ואותן פעמיים נוצרו גם בטעות. לטלי יש סלידה ממגע אנושי. אבל בשבילי זה קסום, אלו הפעמים היחידות שאני באמת במיטה אחת עם מישהו. אז מה אם זאת טלי, ולעולם לא יקרה בנינו כלום. אני פשוט מתפשר במה שיש (זה נורא להתפשר).

מלבד רגלי המשולבות עם אלו של טלי, התחת שלי היה צמוד לתחת של ניר. זאת הייתה הרגשה מוזרה.

שני האנשים הכי קרובים אלי שיודעים הכי הרבה עלי (לא ממש. אלו שקוראים פה האמת יודעים יותר), ואנחנו ישנים יחד. ואולי זה לא אמור לחוש לי מוזר, אבל הרעיון של קירבה כזו זה דבר רחוק ממני כמליון שנות אור.

לפחות יש שימוש למיטה וחצי שלי, אפילו אם זה היה ללילה אחד. הם באו רק כי לא רציתי להיות לבד.

לפני שנרדמנו הזכרתי לטלי את רפאל. ואז היא התחילה להילחץ ולפחד כי התאומה שלי סיפרה לה על ההקלדות שהוא היה עושה לה במחשב באמצע הלילה. זה היה משעשע, היא צרחה עלי וקיללה אותי על זה ששכנעתי אותה להישאר לישון איתי בבית גדול חשוך עם רוחות רפאים.

אחרי הטלפון הם הלכו.

אני חזרתי לישון לחילופין. הייתי עייף, ואני לא יודע למה. בצהרים נזכרתי שאני צריך להתניע את הג'יפ שלנו (סופה) מאחר ואם לא המצבר יגמר או משהו כזה. אז לקחתי מפתחות ונכנסתי אליו, לחצתי קוד הכנסתי מפתח סובבתי והמנוע התניע על הסיבוב הראשון. התפלאתי. זה היה קל, הזזת אצבע ממש לא חזקה והמכונה הזו עובדת. לחצתי על הגז, שאגת המנוע הקפיצה את הכלבה של השכנים והיא התחילה לנבוח. אני אהבתי את זה, התאהבתי בזה, לא הפסקתי ללחוץ על הדוושה. התחלתי להצטער שלא למדתי נהיגה, זה פשוט כיף.

לאחר מכן הלכתי לסבתא, להראות לה שאני חי. הליכה של חצי שעה והגעתי. היא שאלה אותי אם אני רעב, עניתי שאכלתי. אז היא ענתה לי: "בוא תאכל עוף, לא צריך להיות רעב בשביל עוף". נכון, צריך להיות מורעב!

הפולניה הזו יותר גרועה ממני.

אחרי קרב התנצחויות ניצחתי, היא לא הגישה לי שום דבר לאכול. ואז היא החליטה שיוצאים לקנות לי חולצה. כמו נכד טוב הלכתי איתה. הלכנו לחנות האהובה עליה והתחלנו לחפש. מצאתי משהו שמצא חן בעיני, אבל זה ישנה הרבה? לא. זה לא עבר את האישור שלה, זה לא היה מכופתר.

אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שהלכתי עם חולצה מכופתרת. טוב אני זוכר, פשוט יש הבדל בין מכופתר לגמרי לבין טריקו עם כיפתור קטן ליד הצוואר.

ניסיתי לרמוז לה שאני לא רוצה חולצה כי לא מצאתי משהו לטעמי, לא עבד. אז אמרתי לה ישירות. היא רק המשיכה לחפש ביתר קדחנות. בסוף אמרתי לה שאני הולך, ובאמת הלכתי. ואז היא קראה לי, אז ניגשתי אליה והיא הראתה לי חולצה (זוועתית, צהובה עם פסים אפורים לרוחב- פסים לרוחב משמינים ואני מספיק שמן), גלגלתי את עיני והלכתי הביתה אחרי שאמרתי לה שאני הולך.

זהו, חסל סדר ביקורת. אין לי כוח אליה. לא הולך יותר.

עד יום שישי.


 

הסוף שלי קרב, עוד 48 שעות גג נגמר לי האוכל, והכי נורא- נגרמת לי הכביסה. אני אוהב לעשות כביסה!

זה כיף לשחק בעקרת בית (נואשת) שאין אמא שצורחת עליך לעשות את הדברים.


 

אני חושב שטעיתי. סליחה, אני בטוח שטעיתי. בגדול היה נראה שהמפגש היה אדיר מלבד נקודות מסוימות, אך עכשיו במבט יותר מרחוק לעבר העבר, אני מבין שפישלתי.

פגעתי באנשים בלי להתכוון לכך.

חשבתי שרק אצלי לא כל הציפיות הושלמו, ורק אצלי סוררת האכזבה מהמפגש. אבל לא, וחבל שלא כי למי אכפת ממני? לא לי.

פגעתי באחד שממש לא צריך את זה ולא היה אמור לקבל את זה. והכי נורא? שחשבתי על זה, אבל הייתי יותר מדי עסוק בסבל שלי שלא שמתי לב אליו. ראיתי את זה והתעלמתי.

אין לי מה לבוא עכשיו ולטעון שאולי הייתי עסוק בלהתערב בין הדאס לארס. אין קשר בין הדברים. אני הפסדתי את אפולו. אני לא התייחסתי אליו מספיק. בעיית הנטייה המינית משכה אותי יותר מבעיה בין אישית. ודווקא אני, שהרגשתי גם כך לא עשיתי כלום. אמרו לי שאני הייתי מבוקש במפגש, ושכל הזמן היו סביבי אנשים. מה שהפך אותי לבלתי נגיש. אבל זה לא נכון. זה רק למראה היה כך. הייתי מוקף, אבל הרגשתי כלוא. הרגשתי כמו אי בלב ים, ים של אנשים. הבדידות הזו פגעה בי. ואני מבין עכשיו שזה לא היה רק אני, אלא הרבה. הרוב הרגישו ככה. אבל לא עשיתי עם זה כלום.

למה אין לי ראייה כללית? למה שאני רואה מצב רב תחומי אני מתרכז רק באחד ומשחרר את השאר מדאגתי? אין תירוצים לזה, אני פישלתי, ובגדול.

זה אפילו לא היה מצב לחץ. לא לחץ שלי, לחץ של אחר ואני מתפרץ פנימה כדי לנסות להקל. אבל התרכזתי רק באחד שבעצם היו רבים אחרים שהיו גם זקוקים לזה.

אני מע"ר ואפילו בקורס אמרו לנו שבמצב רב נפגעים, לא משנה מה חומרת הפגיעה יש תמיד לרוץ למי שהכי קרוב לטפל בו ואז להמשיך להבא בתור. אבל להמשיך, ואני לא המשכתי.

שמתי לב לזה, אבל התרכזתי בבדידות שלי שגדלה עקב ה'ביקוש' שלי. אם כך נראה ביקוש, אני מעדיף לא להיות מבוקש.

פוגעים ביותר מדי אנשים בדרך, אנשים שלא רוצים לפגוע בהם, אנשים אשר הם חשובים מדי.

וזה קשור לאנשים, וזה קשור לכך שאני לא מתפקד טוב. לא פלא שאני בשולי החברה, אני לא יודע להתמודד איתה.

זה נחמד ויפה שאני עושה משהו בשביל מישהו, אבל זה לא נותן לי את הרשות להבליג על דברים אחרים.

אני מרגיש רע עכשיו. כי אני יודע שפגעתי בו ואני חייב להתנצל על כך ולתקן את מה שעשיתי.

לכן אני אוהב יותר מפגשים אינטימיים, מפגשים של מס' אנשים מצומצם, אז אני יכול להתרכז בכל אחד אישית.

אני מעורר בי סלידה. אני מגעיל. אני מרגיש שאני באמצע ספינה טובעת וכל מה שאני עושה זה לנגב את עצמי.

בשביל מה? אני בכל מקרה ארטב שוב, אני בכל מקרה אטבע.

 

איך לעזאזל מתקנים אבל?

 

אני מרגיש עכשיו יותר מתמיד כי בחירת אלי הייתה נכונה. לדיוניסוס היה גם צד אפל, לא פעם הוא ביצע מעשים מחרידים וגרם למעשי רצח והרס. לרוב בני ליוותיו היו נתקפים שיגעון ומתנהגים במטורפים צמאי דם.

 

אפולו אני מצטער.

אפרודיטה אני מצטער.

הרקולס אני מצטער.

אני מצטער על הכל.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 9/7/2007 23:11   בקטגוריות הרהורים, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, להיות אני, נאיביות, אהבה ויחסים, ביקורת, מפגשי ישרא-בלוג, פסימי, שחרור קיטור  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,885
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)