לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לבבות כואבים..


me,me and me my heart and my life

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 223392978 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

איזהה אושר! כמה מאושרת אני יכולה להיות?! +שאלוןןן


 מאושרתת!!

כ"כ מאושרתת שאתםם לא מאמיניםם!!

ולמהה?!

ככה כי באליי!! החיים  כ"כ מאגניביםם לפעמיםםם!!

אזז מה עשיתי היום [זה באמת מעניין מישו?!]...

-הסתפרתי סוףסוף!! עכשיוו השיער שלי מדורגג!

אבלל השארתי קצת אורך! יצאא מדהיםם!  ^^"

-הלכתי לאיזה 4 חנויות תכשיטים ורק באחת אפשר לעשות עגילים! ><"

לא סיפרתיי כאןן בכלל.. אבלל איןן לי שום חוריםם באוזניים וכנראהה יום רביעיי..

זאת הולכת להיות פעם ראשונהה!!

-הלכתיי עם תומוש  לקנות לה מתנהה ליומולדתת של שנה שעברה!

היה לה יומולדתת ב20.2 ורקק היוםם זה הסתדרר לי לקנות לה..

הלכנו להוניגמן [כן היא במידותת של ילדיםם קטניםם הכוסיתת  הזאת]

וחרשנוו על כל החנותת עד שבסוףף קניתיי לה-

טיץץ חוםם נחמד שכזהה עם גופיהה צהובה-חומה מתאימהה..

התענוגג הזה עלה לי 85 שקלל.. אבל היי! בשבילל מה יש חברותת טובות?!

-אחרי זה הלכנוו לאכולל פאלפל טעיםם שכזהה

גםם התענוגג הזה עלה לנוו אבלל חוץץ מהמחירר זהה עלה  בקלוריותת..

-אחריי האוכלל הלכנוו לקנות לי משקפי שמש חדשיםם! וואיי איזה מהממיםם הםם!

ועוד עם התספורתת החדששהה זהה בככלל שיאא השקסיות =]]

וזהוו..

אוייש אניי מפגרתתת

חפרניתת

אבלל מפגרתת!

טובב סורי על המגילה בואו נעבור לשאלוןן שלנוו =]]]

 


שעת התחלה:4:27

שיר שמתנגן ברקע: why does it rain

ספרי קצת על עצמך: חופרתת מפגרתת טיפשהה דיי יפהה ונהינת מהכלל! =]

מחשבה שעוברת בראש:מה שרשמתי מקודםם בכלל לא נכון ><"

מה עשית היום?רשמתי למעלהה.. קניתי דברים וביליתיי בעיקרר..

מה תעשי היום? אמשיךך להינות XD

איפה נראה אותך בעוד 15 שנה? במקוםם שאני אהייה בעוד 15 שנהה..

מה את הכי אוהבת לאכול? שוקולדד!! מכל סוגג!

מה את הכי שונאת לאכול? ממ.. יש יותר מידי דבריםם!!

מה המעשה הכי מטורף שעשית בחיים? נהייתי חברה של *****

מה המעשה הכי מטופש שעשית בחיים? יש הרבהה אבל נראה לי מתי שהייתי עם שוביי ונרניהה והתחלנוו לרקודד טראנסיםם באמצע הכבישש ואז האחות הגדולה [28] של שוביי עברהה חח פאדיחותת XDD

מה הצבע האהוב עלייך? נראה לי כחולל

מה הצבע השנוא עלייך? סגול!! בעעעעע

מה המקצוע האהוב עלייך? חנ"גג אניי כ"כ אוהבתת לרוץץ!

מה המקצוע השנוא עלייך? תרבותת! במיוחדד עםם מורהה כזאתת ><"

איך את יכולה לסכם את השנה הזאתי ?הכיי עצובה מכולן.. הכי שמחהה מכולן.. והכיי חשובהה מכולןן

עיר/ים אהובות: בואוו נדלגג אני לא עד כדי כךך משועממת בשבילל לבחור לעצמי עיר אהובהה =|

מה המתנה הכי אהובה שקיבלת ליומולדת? ממ.. מאיפה ליי?!

איפה חגגת יומולדת אחרון? ביוםם ראשוןן אני אחגוג וזה יהיה באיללתת! =]]

איך את הכי אוהבת לבלות? לאא משנהה.. אבלל עדיףף בנים ובנותת ביחדד שיהיה מצחייקק

מתי את הולכת לישון בד"כ? בעיקרר מתי שבא ליי.. כנ"לל בבצפרר

יש לך תלבושת אחידה בבצפר ? לא.. הכיי כיף!

מה היה המבחן האחרון?מממ.. עכשיוו חופשש מי מדבר על מבחניםם?!

מתעקשיםם?.. מבחןן משווה בטמטומטיקהה..

כמה קיבלת בו? זהה כברר בושהה לכתובב.. =.=

יש לך חברים מחוץ לכיתה?כ"כ הרבה!! יש לי חברים פי 3 מהכיתהה..

ומחוץ לשכבה? בארורר! על זה דיברתיי!

ומבית ספר אחר?כןן נוו.. על זה אני מדברתת!!

ומעיר אחרת? אני אומרתת לכם שכןן! מה החלטתם לשגע אותי?!

רובב החבריםם שלי הם לא מהבצפרר..

את נוהג לדבר עם חפצים? הא??...

היית פעם אצל פסיכולוג? לאא אבלל כדיי שאני אקבעע לך תורר =]]

מתי פעם אחרונה שבכית? אויי זה היה מזמןן..

איזה שיר אחרון הורדת מהאינטרנט? את יפהה שירר מושלמםם

למה את מוריד מהאינטרנט שירים ולא קונה דיסקים? כיי דיסקיםם עולים כסףף ודיסקיםם זה ישןן כבר!

מי הבן אדם האחרון שרצית להרביץ לו?*****

ולחבק? *****

ולנשק?***** כל השלוש שאלותת האלהה זה אותו בנאדםם =//

יש לך חבר ? לא =|

ראית בחנוכה את הפסטיגל? כן!

את מי היית לוקחת לאי בודד? את ***** ואת תומוש!

שם מיוחד לבן? אלעד אדם ועדי

שם מיוחד לבת? עדי ליאן גל ירדן ורוני

דבר אחרון שאכלת: גלידה אוראו =]

בן אדם שניתקת איתו קשר ורוצה לחדש?עם טושה המאמיתת ואיתו.. =|

איזה בגד בארון שלך את לובשת הכי הרבה?תג'ינס של לי קופר ותגופייה הירוקה

את לומדת ביום שישי?לא.. איזה כיף

מה הסרט האחרון שראית? רטטוי =] עם אחים שליי

אהבת? היה מציקק אבלל קצת משעמםם..

מי הבנאדם האחרון שדיברת איתו בטלפון? תומושש!

על מה דיברת איתו? על אוכללל ארררר

מי הבנאדם שיודע עלייך הכי הרבה? עדיוי ותומושש ואיתוששה

מה הדבר האחרון שקנית? בגדיםם לתומושש השקסיתת

ממי הsmsהאחרון שקיבלת? מעדיי הכוסוןן

מי הבנאדם האחרון ששלחת לו ?עדיי הכוסוןן!!

מה ממש בא לך לאכול עכשיו? שוקולדד!!

יש לך עדשות/ משקפיים? לא זה ולא זהה =]]

מתי בפעם האחרונה היית אצל רופא שיניים? לפניי חודשיים בערךך

מתי בפעם האחרונה היית בירושלים? חח לפניי יוםם בדיוק!!

מה העיר האחרונה (חוץ מאיפה שאת גרה) שביקרת בה? קריית שמונה

למה הלכת לשם? לקניות שעשינו היוםם!!

איך קוראים לאמא שלך? איך קוראים לאמא שלך?!

יש לך שם שני? לאא

את קרויה על שם מישהו? על שם עצמיי בעיקרר

את אוהבת ילדים קטנים?כ"כ

כמה בני דודים יש לך מצד אמא? איזה 22!! יש יותר מידי

כמה בני דודים יש לך מצד אבא?בערךך 7 נראה ליי

איזה בנדוד/בת דודה את הכי אוהבת? את עדיי המאמיי ואתת גיא התאוםם החתיך שלה!

בת כמה היית רוצה להיות עכשיו? 14 וחציי

מה היית רוצה לשנות בעצמך בחיצוניות? שאני אהייה קצת פחות גבוהה..

ובפנימיות? בפניםם אני דיי מושלמתת!

איזה סוג סרטים את אוהבת לראות? קומדיה רומנטיתת [בגלל תומושש] וסרטיי אימה!!

עם מי היית רוצה להתחלף במשך שבוע? איתוו ואז הייתי גורמת לו להתאהב בי!

כמה ילדים יהיו לך כשתהיי גדולה? 3

מה המילה הראשונה שעולה לך עכשיו בראש?אוכלל!!

מה השם הראשון שעולה לך עכשיו בראש?תומושש

כמה קומות יש לך בבית? 2 פלוס מקלטט

מה תעשי כשתהיי גדולה? משו מיוחדד

מה הרגע המאושר ביותר בחייך? אין לי כוחח לענותת..

באיזה ביטוי את משתמשת יותר מידי? בסמיילי הזה - =]

מה עושה לך טוב?בניםם ^^ חברוותת אוכלל שוקולדד כל דברר

מה מעצבן אותך? האחיםם שלי.. הואא =|

מה תמיד צריך להיות בכיס? שוקולד!! סתם סתםם..

איזה כשרון היית רוצה שיהיה לך? אני כ"כ רוצה לדעת לשירר נורמליי ><"

מה נמצא אצלך תמיד במקרר? אוכלל!!

המלצה לסרט? אקווה מרין|סיפור סינדרלה|הטינה|סרטי מת לצעוק..

תוכנית טלוויזיה? האלופה|האלופה|האלופה

מה הדבר הכי יפה שאי פעם אמרו לך?שאני יפה.. ומיוחדתת.. שאני דומה לפרחח.. "הציעו לך כבר להיות דוגמנית או שאני אתקשר אליהם?" אוייש ***** אני לא אשכחח שאמרת לי את זה!

איפה היית רוצה לבקר בעולם?בספרד ובצרפתת

איזה עונה בשנה אהובה עלייך? אביבב וקיץץ

איזה חג אהוב עלייך? מה שבא ברוך הבאא!! העיקר חופש =]

כמה אחים יש לך? 3

מאמינה באהבה וירטואלית? האא? מזהה??

הכרת פעם מישהי מהאינטרנט? כן!! והכי חמודה מבניהים זאת אוראליי השקסייתת שלי!

נפגשת  איתה? לאא..

מאמינה באהבה ממבט ראשון? כן! זה קרה ליי

מהי אהבה בשבילך? הדברר הכיי יפהה שקיים! זהה פשוטט קסםם

את חושבתשאת חזקה מבחינה ריגשית? נראהה לי שכןן

חיית מחמד? אני רוצהה כלבב!

את אוהבת להיות בבית? לאא הכי בעולם אניי מעדיפהה להתנחלל אצל תום!

את וותרנית או עקשנית? רוב הזמןן אני וותרניתת.. אבל אם זה חשובב אני יודעת להתעקש

אני שונה ממך, תנסי לשנות אותי? מה פתאוםם הכי טובב להיותת שוניםם

את בחורה קנאית? יאפפ

מילים או משפטים שאת אומרת הרבה:  חנבצ [חנון ביוקנעמית=המבין יבין!] שקסיי כוסוןן

לבוש?  צמודד ודיי רגילל

איפור? עיפרוןן שחור או כחולל וקצתת ליפ גלוסס לפעמיםם..

שתייה אהובה? שוקו|קולה|מילקשייק|ענביםם

גלידה?  וניל אוריאו

ארץ? אחתת מהארצותת

מה תעשי כשתסיימי את השאלון? אעדכןן את הפוסטט..

שיר ברקע: את יפה [בפעם הרביעית]

שעת סיום: 6:27

אתם תחשבוו שלקח לי שעתיים.. אבל תוך כדי שמילאתי תשאלון אכלתי,התכתבתי,ראיתי טלוויזיה,הלכתי החוצה,דיברתי בטלפון,עברתי לכל מיני אתריםם ועודד..

הפוסטט כ"כ ארוךך אני מקווה שהוא יעלהה..

לאבב אותכםם!!#@^@&

נכתב על ידי , 9/8/2007 16:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נוסעיםם נוסעיםם נוסעיםם =]] +שאלוןן


שאלווםםם =]]

היווםם בלילהה אני נוסעתת למודיעיןן לבניי דודיםם שליי שלאא ראיתי אותםם מלאא זמןן!
הםם חזרוו מחו"לל והביאוו ליי מלאא מתנותת $_$ =]]

אה ו.. תודהה ששאלתתםם ^^"

אניי מרגישהה הרבהה יותרר טובב  אבלל היוםם אניי שובב צריכהה ללכת לרופאא ><"

שונאאתתת רופאיםם!! במיוחדד תרופא הזה! @#$^)%@!

אניי אהיה במודיעיןן ואחריי זה אני אסעע לירושליים.. וביוםם שלישי יש גם איזהה בת מצווה

שלל מישי ממהמשפחההה..

קיצרר,,

לאא חסרר! ועודד תוסיפוו על זהה שאניי גםם הולכתת לקנותת בגדייםם

אה וגםם!!

אניי הולכת לקנותת את =כל= הציודד של בצפרר..

כיי הכיי טובב לקנותת מוקדםם וגםם שמהה יש הכיי הרבהה דבריםם [ירושלים]

=]] אניי=>

very very very very

מאושרתת!!
וכיףף ליי =]]

אניי חוזרתת ביוםם שלישיי בלילהה..

ויוםם רביעיי אניי עושהה מדורגג!! ^^

אבלל אניי משאירהה תאורךך כיי חבל על השיערר..

אניי מקווה שיהייה יפהה..

מקסימוםם נעשהה קרחתת XDD

סתםם סתםם ,,,

נהניתםם מהחפירוותת??!!

יופיי!!

ועכשיוו.

 


 

שאלוןן!! =]] [איזהה כיףף]

השאלוןן קצתת [הרבה!!] ארוךך אבלל נשרודד..

נכון?!

 

שם: ירדן
כינוי נוכחי: my_heart_is_for_you
מיקום:דבוקהה למחשב

זהות מינית: נקבה?

צבע אהוב: שחור.. ואדום! ולבן! ווורוד! וכל מה שהוא לא סגול!
השם שהייתם רוצים שיקראו לכם: רוניי
המילה האהובה עליכם: ממ.. מאמי!

2 מילים שמאפיינות אותכם :פיגור מוחלטט XD
רגישים? \בהרבהה יותר מידיי.. ><"
האם אתם מסתפקים במה שיש לכם? ישש סיכויי..

אין בעד מה או יש בעד מה? אין בעד מה =]

אתם יודעים מה אתם רוצים? ברובב הפעמים כןן

מתי הפעם הראשונה שהציעו לכם חברות? בגןן! XDD [נדב הקופיףף הזה..]

אתם לא יכולים בלי: מחשב,, ראש1,, אוכלל,, מיטה,, תומוש הכוסית!,, איריתת ועדיוי #%@

השם הכי מוזר ששמעתם: רוסלנה XDD
המאכל הכי מוזר ששמעתם עליו: משוו חסהה עםם יוגורטט ובננה =S איככ,,

טובים בלימודים: הא? יש מישוו כזה??!

אוהבים לאכול: בארורר!! ייאמי
שמנים\רזים:אניי רזהה =]]

מה התחביב שלכם:  מחשב|חברים|קניון|לדבר|מוזיקה|
מילה אהובה בת 4 אותיות: מאמיי!! בוביי=]]
אוהבים שאלונים:אפשרר להגידד,, זהה מעבירר תשיעמוםם ^^
יש לכם חיה בבית: כן! אח שלי! סתםם.. אהה.. יש איזהה חתולל שבא לפהה...

האם הייתם מאוהבים פעם: כןן!! 3>>
מאמינים באהבה ממבט ראשון: כןן,,
אתם חושבים שאתם נראים טוב: נראהה שכןן ישש הרבהה שאומריםם ככה ^^"
האם הייתם בטלויזיה: כןן!!
פגשתם סלבריטאי: בארורר! עדיי המלבלוי ויהודהה לויי החתיךך!

האם בני המין השני חושבים שאת נראת טוב: אמרוו ליי שכןן =]] חח
מאמינה באלוקים: אוליי קצתת

מאמינה בקסם: הא?!

מאמינה במזל: כןן כןן כןן

מאמינה בגן עדן וגיהנום:לאא ממש

מאמינה בסנטה קלאוס: מה הקשר?! ולאא!
יש לך חבר: היה לאא מזמןן..
מי החבר הכי קרוב שלך: עדיויי המושלמתת
מי החבר שיודע עליכם הכי הרבה: עדיויי!
יש לכם סודות: יותרר מידיי
מי החברה הכי יפה שלכם: דידהה הכוסיתת!
עישנת פעם : לא! איככ
התנשקתם צרפתית: זהה לא בארור!! מי לא??

תכונה רעה שלכם: עקשניתת וקנאיתת ביותרר

תכונה טובה: מקשיבהה ונאמנהה
עגילים : לא תאמינוו אבלל איןן! למרותת שאניי רוצה שיהיוץץ מתישוו

קעקוע: איןן אבלל אנייי מתה לעשות!!

חושבים שאתם מעניינים או משעממים: אני?! פחחח..

ים או בריכה: יםם !!!!
עונה מועדפת בשנה: לאא חורףף ><"
טיול בארץ או בחו"ל: בחו"ל  בארורר!!

טלפון או פלאפון: פלאפון שקסיי קטןן

אתם מפחדים מהמוות? אוליי

אתם משקרים? רקק כשצריךך

בני כמה הייתם רוצים להיות? 14
דברים שמעצבנים אתכם: איןן לי כוחח לכתובב כלכך הרבהה..

מה עדיף, מסנג'ר או ICQ? אייסי שליטהה!

מה דעתכם על הארץ שלכם? חראא ארץץ
רוצים לחזור לילדות? לאאאאאאאאאאאא

החיים קשים אם כן, למה?  ואםם לאא?! =P

מה אתם הכי מעדיפים, בית קרקע או בניין? ביתת קרקעע

מהו מספר המזל שלכם? 5 ו7

מה האוואי שלכם ב ICQ? לא זוכרתת תבדקוו..

מה ההודעה האישית שלכם במסנג'ר כרגע? מאיפהה אתם מביאיםם תשאלותת האלה?!

על איזה מצב אתם בד"כ נמצאים במסן \ ICQ, ולמה דווקא הוא? מחוברר כי ככה באלי!

עם מי דיברתם לאחרונה? אורטולל המסטולהה

על איזה ערוץ הטלוויזיה שלכם עכשיו, בהנחה שהיא דולקת? MTV שליטהה!

היכן הייתם לאחרונה? בביתת ^^

מהם הסמיילים שאתה הכי אוהב?3> ><" =| =] ^^" XD =P 
מה הכי טוב, סקרים או שאלונים? שאלונים לייק דאא!

האדם שהכי...
שנוא: בואוו נוותרר..
אהוב: עדיויי ומישוו  חסויי

מעצבן: אני [?!]

רגיש: אני~!

אוהב אותך: אמאא =]

שונא אותך: עזבוו..
שקרן: זוהרר!
פטפטן: אורטולל

אם היית..
חיה מה היית? כלב שקסיי

חפץ מה היית? הא?! מנורתת לבה XDD
מאכל מה היית? שוקולדד!!

ספר לימוד מה היית? הייתי מתאבדתת ועושהה טובהה לעולםם..

מפורסם איזה היית? עדי המלבלויי בגלל שהיא כוסיתת ובלונדהה!

מכונית איזה היית? ממ.. מאיפהה אני יודעתת?!  

סמלי מקלדת:
אהוב? =
לא כל כך אהוב? *

הכי יפה? ~

הכי מכוער?&
הכי חמוד? ^
הכי מצחיק? הא?,,

הצרוף הכי יפה?3>

והכי מכוער?D;

והכי מצחיק? #_@

והכי מתאים? מאיפהה ליי?

אתה מזדהה עם אייקון כלשהו? לאא מה אניי משועממת?! [כןן!]

 


האם אתה ...
יפה? נראהה שכןן
חמוד? יאסס!

חביב? כנ"ל
נדבק? ממש לא!

מפטפט? ועודד כמהה

מעצבן? רקק לפעמיםם
מתווכח? כמעטט תמידד
מאוהב? כןן! 3>_3>

חושב על העתיד? לאא
ועל העבר? כןן
ועל ההווה? תמידד

זמנים ...
השיר האחרון ששרת: את יפה! של עידן יניבב

הדבר האחרון שצחקת בגללו: אורטוללה
הפעם האחרונה שבכית: שבועע שעברר.. [זה שיאא!]
הדבר האחרון שאמרת: כן

הדבר האחרון שאכלת: טוסט

הדבר האחרון ששתית: מיםם

הדבר האחרון שקנית: שוקולדד!!

השיר האחרון ששממעת: את יפה

הדיסק האחרון שקנית: כברר ממזמן אני בלי דיסקיםם..
הפעם האחרונה שעזרת לאמא: כששמרתיי לפניי שעהה על רוןרון המאמיי!
הדבר הכי מטורף שעשית: עשיתיי יותר מידי


הווה :
שיער נוכחי: שטני בהיר,, פזור [תמיד!]

בגדים נוכחיים : חולצהה שחורה של TNT ומכנס 4\3 לבןן..

תמונת דסקטופ נוכחית: משוו חמודד שעיצבתיי בפוטושופפ
חבר\ה? היה לא מזמןן דווקאא.. נפרדנוו
אדם אחד שהיית רוצה שיהיה כאן ברגע זה: הואא

האם אתה מתחמק ממטלה שעליך לעשות? האא?. לאא
האם אתה עייף? ממש ממש לא!

האם אתה רעב? לאא..

את מי אתה הכי רוצה לחבק? אותוו
ממה הכי נמאס לך? מהשאלוןן הזה!

את מי היית רוצה להרוג? את אפחדד בעיקרר


עתיד:
חושב הרבה על העתיד? לא ממש
מפחד ממנו?קצתת
רוצה לגור במקום אחר? לאא


העתיד הממש רחוק:
מה הקריירה שלך הולכת להיות? שחקנית/דוגמניתת/משוו ב TV

איפה אתה הולך לגור? בתל אביבב נראהה ליי.. אוו חיפהה
כמה ילדים אתה רוצה? 3! תאומותת בכורות ובן!

באיזה סוג של מכונית תנהג? באחתת שקסיתת במיוחדד=]]

איפה היית רוצה למצוא את עצמך בעוד 15 שנים? במקוםם כלשהוו..

 


 

וואו!! זהה היהה ארוךך!!

אפילוו אניי כברר לאא משועממת...

טובב ביי =]] 3>>

!@#$%^&*)()*&^%$#@!@#$%^&*)()*&^%$

 

נכתב על ידי , 5/8/2007 13:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלה בלה בלהה..חקירה באייסי ^^"


שאלווםםם ^^

לפניכםם שאלהה חשובה:::

"האם אי פעם נחקרתם באייסי?!"

אוקיי.. אני כןן!!!

הרגעע ילדד ממש ממש ממש כ"כ כ"כ כ"כ [זה יכולל להימשךך לנצחח אז בוא נפסיקק את זה עכשיוו..] חמוד וחתיךך

קוראיםם לוו עדיי.. ידידד ממש ממש טוב שליי..

החליטט לשגעע אותיי!!

הואא עשהה לי חקירה משטרתיתת באייסיי רקק בגלל שהוא מגיעע לאזורר שליי ><"

זה הלךך ככה::

עדי:
???????????
?
??....
.
.
..??
?
?
?
.
.
?..................
..........
???????????????
??????????????
????????????
???????????
אני:
וואו בוא נגזיםם.. מה קרהה??
עדי:
טוב אל תעני
אני:
אני פה!!
אני:
מההה??
עדיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נווו.....
עדי:
אהה
מה קורה
אני:
כרגיללל..
אני:
מאיתך??
עדי:
סבבה תגידי את גרה קרוב לצפת?
אני:
ארבעים דקותת בערךך
עדי:
אההה
את גרה יותר קרוב לחיפה מצפת או יותר קרוב
אני:
לצפתת
עדי:
או יותר רחוק
אני:
אניי יותרר קרובהה לצפתת
למהה כל החקירהה הזאת?? ^^
עדי:
מאיפה יותר קרוב לחיפה מצפת או מאיפה שאת
אני:
אין לי מושגג
... אניי לאא מפתת כבישיםם..
עדי:
איפה את גרה
אני:
אני אשאיר לכם את זה חסויי ^^"
אני:
אפשר לשאולל מזהה החקירהה הזאתת??
עדי:
יש לך איך להגיע לצפת יום ראשון
אני:
הזה??!!
עדי:
כה
אני:
לאא נראה ליי..
אתהה בא לצפפתץ?!?!
עדי:
למה מה את עושה יום ראשון
אני:
איןן ליי מי שייקחח אותיי..
עדי :
אוטובוס
אני:
איןן סיכויי שאניי עולהה על אוטובוסס!! ותקרא ליי פחדניתת.. אבלל על אוטובוסס אני לאא עולהה!
עדי :
למה
??...
....
אני:
אניי מפחדתת!!
עדי :
למה
אני:
כיי זהה מפחידד!@!#$@!
עדי :
טוב אז תוותרי אל הפחד אני יותר חשוב
אני:
חח =]] ברורר שאתה יותרר חשובב.. אבלל.. לאא!!! אניי לא עולה על אוטובוסס..
עדי :
ויש מצפת אוטובוס אלייך
אני:
אניי לאא עולהה עלל אוטובווססס
עדי :
אבל יש
אני:
יש אוטובוסס?! שיהיה לו בכייףף
עדי :
תעני לפלא
אני:
הוא מכובהה..
אין סוללה ואיבדתיי תמטעןן
עדי :
אז תדליקי לשניה
אני:
אבלל  איןן סוללה!!
אני:
??....
אני:
עדיי?!?
אני:
עדיייי???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואז הוא הלךך.. ואחרי איזה עשרים דקות.. הוא אמר שאני אתחבר למסןן..
ו.. איזה הפתעהה!! גםם שםם הואא עשהה ליי כזאתת שיחהה!! ><"
אוייש עדיי!! אניי שונאתת אותךך!! אהובב שליי1!! חתיךך אחדד!!
גיליתיי כמהה דבריםם מהשיחהה הזאתת..
א. אני אוהבת לדבר עם עדיי..
ב. אני אוהבתת שעדי משגעע אותיי..
ג. אניי אוהבתת כל מה שקשור לעדיי..
ד. אני עדייןן קצת מאוהבתת בוו.. אבל לא כמו שאני אוהבתת את *****
ה. יש לי פחד מאוטובוסיםם! [כמו שיש לי ממחטים וממעליות ומכל שאר הדבריםם הדפוקים שלי]
אררררררר
נהניתם??!!
- ספרו לחברים!
לא נהניתם??!!
-זבשכ"םם אנשיםם!! [ לנכים==>זה בעייה שלכםם!]
ביי..
משוו אחרוןן==
נכוןן שהדגג חמודד?!
|>
 
מי שלא רואה פה דגג.. הואא מפגרר!! כמו הדגג!!
ביי..

נכתב על ידי , 3/8/2007 21:07  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

118
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy_heart_is_for_you אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my_heart_is_for_you ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)