לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2019

דברים שאני לומדת על עצמי


עכשיו כשאני חייה לבד חודש וחצי לגמרי לבד התחלתי לאהוב לבשל לעצמי.

אז כשהייתי גרה אצל ההורים, להכין אוכל בשבילי זה טרחה כי אז גם יש מלא כלים לשטוף. תמיד אמרתי שאני שונאת לבשל, שאני לא יודעת ואם יהיה לי כסף אשכור פיליפינית שתבשל לי.

שהבעל שלי יהיה מסכן חחח והוא יהיה חייב לדעת לבשל.

תמיד ידעתי שברגע שאגור לבד, אתחיל לבשל כי אין ברירה. אז אף פעם לא מיהרתי ללמוד.

קצת יותר מחודש לפני שטסתי, אמא שלי נפלה ושברה את הרגל וכל הבישולים השבועיים עברו אליי והיא עזרה לי ללמוד.

עכשיו אני סתם רוצה לבשל כל פעם משהו חדש, ללמוד. מנסה לא לאכול בחוץ.

מנסה לחזור לכושר עכשיו. מתאמנת בחדר כושר של האוניברסיטה, אבל אין שם אפילו הליכונים ומכשירים לשריפת שומן. רק מכשירים של משקולות ואני שונאת לרוץ בחוץ כשקר. 

אקפיד כנראה עד שיהיה לחץ בלימודים. ככה היה גם סמסטר קודם. 

 

למדתי שלחיות לבד, זה פשוט מדהים. אני הרבה יותר מסודרת.

תמיד פחדתי לחיות לבד פה. חשבתי שארגיש בודדה ואשקע למחשבות ודכאונות. אבל זה ממש לא ככה.

אחרי השותפה האחרונה, לעבור לגור לבד היתה ההחלטה הכי טובה.  

 

גם הזמן פשוט טס לי

 

נכתב על ידי , 13/3/2019 01:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של THE Ankin, plz ב-8/4/2019 00:12
 





31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)