לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

StarCrossed


This is your life and it's ending one minute at a time

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

אפילו לשעון לא נעים


כמו ילד יושב על הספה מעביר מרגל לרגל  את כל האי נוחות בקרירות הכלכך אופיינית לי בחודשים האחרונים 

אתה מדבר

ואני שותקת

כי אני לא יודעת מה להגיד

מה נכון

מה אני רוצה

 

ואז באמצע כל השקט 

השעון ששותק כבר יומיים מתחיל לתקתק 

אפילו לא נעימה השתיקה הזו 

 

ואני עדיין שותקת.

והתקתוק מתגבר 

ואני תולשת את השעון מהקיר 

 

 

שקט.אין לי מה להגיד 

רק תיקתוקים בראש

 

נכתב על ידי , 17/9/2013 01:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





18,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאנץ'. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאנץ'. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)