לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pleae Dont Bring Me Down.


כנסו תיראו!

כינוי:  linch

בת: 28

ICQ: 251414761 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


סוגרתתת! ! !  !! !!!!@#$%^&*)

נכתב על ידי linch , 15/10/2007 17:53  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארוחת בוקרר =]]


 

היוםם הפלאפון שלי העיר אותי ב10!!!!! =[[[ כי שכחתי לסגור את השעון המעורר [אררררררר] אז הייתי רעבה והלכתי להכין לי קערה נכבדתתת של קראנץץ'  רק חבל שבדיוק הקראנץ' נגמרר=[

 

אז לא אכלתי איזה חצי שעהה והלכתי לעשות מרתון על העונה השלישית של שנות ה70.

 

אחרי הפרק הרביעי שראיתי בערךך החלטתי לאלתר משהו במטבח, אז הלכתי לראות מה יש לאכול, ומסתבר שאין כלוווםםםם

 

אז החלטתי להיות בריאה והכנתי לעצמי מנה נחמדתת::

 


 

מלפפונים, גמבות, וביצת עיןן חמדמדההה..

 

אכלתי את הארוחה הזאת בשלוות יתרר...

 

חפירה נחמדה מאת לין צוקרט

 

יומטוב =]

נכתב על ידי linch , 11/10/2007 13:33  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממגגנייבב




 מגניב או לאא?!
נכתב על ידי linch , 3/10/2007 00:49  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)