לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wannabe me.



כינוי:  כי יש לי שאיפות.

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ערב רטוב באמבטיה.


חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן.

לשנייה שאני יהיה לבד בבית..

ולעשות את מה שהכי משחרר. להיות עירומה.

להתנהל כרגיל רק בל י בגדים.

הפעם.. לשם שינוי.. התעורר בי מאין דגדוג שם למטה..

לא חשבתי פעמים..ונכנסתי לאמבטיה. לבקר את חברי הטוב ביותר.. את זה שיודע לענג אותי בצורה הטובה והנגישה ביותר..

אני פותחת את המים.. בהתחלה הם קרים.. ואיך שאני נוגעת בהם.. מזדקרות לי הפטמות.. לאט לאט המים מתחממים.. ואני נותת לאמבטיה להתמלא.. בזמן הזה.. אני עומדת.. מול המראה.. ומודה. שוב.. לאלוהים על החברים הנחמדים האלו שהוא העניק לי.. אין הבדל ניכר לעין בגודל.. הכל באמצע.. גודל מספק של D.. ולשם שינוי.. הוא גם מורם.. תודה לך.

המים התמלאו בדיוק לגובה.. קצת קצף אמבט לא מזיק.. הוספתי.

נכנסתי.. איך שהכנסתי את הרגל.. גל חום עולה ומרעיד בי את כל העצבים.. מעורר לי את כל התחושות.. נכנסתי. איזה הקלה.

כל כך רגוע לי וטוב לי עכשיו.

פתחתי את הדוש.. לקחתי אותו עליי. הורדתי אותו על גופי.. למטה.. הנה זה בא.. ההרגשה הזאת... להסתכל למעלה להתמתח בעונג.. הדגדוג הזה.. ושוב.. הפטמות שמזדקרות..

ואני מתילה לפלוט קולות... האמבטיה מתמלאת באדים.. ואני.. גנחת לי להנאתי.. הדלת של הבית לא נעולה.. הדלת של האמבטיה לא סגורה.. אני עוצמת עיניים ונותת  לכייף למלא אותי.. לעצמי לשקוע ..

בשנייה שאני פותחת עניים אני רואה דמות. דמות של גבר..

לבוש שחור.. נשען על הקיר מעליי עם ידיים שלובות.. ומסתכל עליי. סותמ לי את הפה בשנייה שאני ופתחת את העניים ואומר לי.. " שש.. עם הגניחות שלך עוד כל השכונה תתעורר.. תשמרי על השקט.". ואני מסתכלת עליו. ואם להיות כנה. הוא אכן מושך למראה. בנוי טוב. פנים יפות. הוא אומר לי." קומי. ותשמרי על השקט"..ואני קמה.. כנועה..אני לא מאמינה שזה הולך לקרות.. הוא מצמיד אותי על הקיר הקר.. מוריד את המכנסיים שלו. התחתונים.. החולצה הגופייה. תופס לי את 2 הידים ביד אחת מרים אותם למעלה. ומתחיל בעבודתו..

אחרי 5 דק'.. התעוררתי.. ואמרתי לעצמי.. " היי.. אסור לך לתת לחלומות לשלוט בך שוב פעם.."

התלבשתי ויצאתי מהאמבטיה.

 

נכתב על ידי כי יש לי שאיפות. , 5/11/2007 18:28  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האמת העירומה.


ככה זה כשהמשאלה שביקשת מתגשמת אפילו שהיא לא הייתה אמורה לבוא.

 

אנשים נקשרים אליי מהר.

אני לא יודעת למה. אבל אני נותנת הגשה של שייכות.. הרגשה של ביטחון.

כשאומרים לי. " אני אוהב אותך."  בא לי להגיד.. זה קורה לכולם.

אנשים רוצים לראות אותי..

לדבר איתי.

להפגש איתי.

לחבק אותי.

לגרום לי לחייך.

 

נשמע כייף הא?

אז זה לא.

זה לא, כי אני לא נותנת לזה לקרות.

 

 

אני עכשיו חייה חיים, שאני לא יודעת עד כמה הם טובים לי.

יש לי חבר. עוד מעט חודש.

מעולם לא אמרתי לו שאני אוהבת אותו. בקושי גם אני.

ממש באותו פרק זמן.. אני לא מפסיקה לחשוב על האקס שהיה לי. והלוואי שהוא היה איתי פה.

במקביל. יש לי אחד שאני מדברת איתו. אני יודעת שאני לא יוכל להגיע אליו לעולם כי הוא לא מפה. ולו אני אומרת שאני אוהבת אותו.

הוא רוצה להתאבד בגללי. הוא עם נטיות אובדניות והוא לא יכול לחיות עם זה שהוא לא יכול להגיע אליי למרות שאמרתי לו שזה יעבור.

ויודעים מה.. ? הלוואי והוא באמת היה פה. אני בטוחה שהכל היה אחרת.

אני בוכה בגללו ימים. נהייתי חולה מזה. באמת. אני עושה דברים שאני לא בטוחה שנכונים.

ואחרי כל אלו.

קיים עוד אחד. שמתתחיל לפתח רגש. ואני פוחדת לפגוע בו.. כי הוא פגיע. אני כן רוצה להיות איתו בקשר.

כי הוא חשוב לי כי כייף לי איתו כי עושה לי יותר טוב ובמיוחד כי רע לו.

 

ואני תוהה.

בשביל מה אני בכלל צריכה את כל אלו?

ועונה לעצמי.

כי אני חייה על צומת לב.

ואם אני לא מקבלת אותה מפה.. יש לי אותה משם.

 

הם לא יודעים זה על קיומו של זה. בערך. הם יודעים על הקיום.. אבל לא על מה שכל אחד מהם אומר בשבילי.

לכל אחד בניתי עולם שונה איתי.

ואת כולם אני מצליחה להחזיק.

 

אני חייה בתוך עולמות מפלסטיק. שאני לא יודעת עד כמה אני רוצה לפוצץ.

ועד שאני יחליט.

זה בטח כבר יהיה מאוחר מדיי.

 

 

נכתב על ידי כי יש לי שאיפות. , 4/11/2007 17:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכי יש לי שאיפות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כי יש לי שאיפות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)