לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

From the Rill to the open Sea


מהנחל לים הפתוח...

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 280130350 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסט עם תמונות...


קודם כל עשיתי איזה כמה שאלונים...



מסתבר שאני מהווה הרבה סכנה לסביבה...

באיזה שאלון יצא שאני גותית...

 

ודבר שני יש לי גם תמונות מהסנוקר ששכחתי לשים...




אני ומותק שלי קסוש..


התמונה יצאה מטושטשת כי צילם אותנו מישהו מסטול



קסוש וסטס..





וולד סטס וקסוש



 

ועוד תמונה שאני ממש אוהבת...



 

 

וזהו....



נכתב על ידי , 16/10/2007 02:17  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mike ב-12/5/2008 15:44
 



יאאאאאאאאאאאאהווו!!


אני מה זה מרוצה מעצמי היום!!!

הוצאתי על אותו האחד את כל העצבים שלי!!

הכל התחיל מזה ששוב התחילו הבירורים האלה לגביו... אז התקשרו אלי..

ולי אישית מה זה כבר נמאס כל זה..

אז כשהלכתי לחברה' אז ידעתי כבר מה אני מתכוונת לעשות...

 

קיצר ראיתי עוד מרחוק.. אני מתקרבת אליו ואומרת לו: "אתה!! עכשיו אתה בא איתי!!"

לוקחת אותו הצידה...ומתחילה לצרוח עליו שהוא לא גבר אלה בחורה...4to on ne pazan a baba...

אני לא אספר בדיוק את העינייינים האישיים שלי איתו... כי זה עניינים אישיים ואף אחד חוץ מאיתנו לא אמור לדעת עליהם...

אמרתי שהוא לא גבר... שהוא מתנהג כמו איזה אישה מהשוק(BAZARNAYA BABA) ...שהוא לוך!

"da ti loh!!! ti samii poslednii loh!! i ya za svoi slova otve4au!!"

וכאליו כל דבר שאמרתי גם נתתי לזה הסבר... אז פשוט לא היה לו מה להגיד.. השתקתי אותו לגמרי...

ואת כל זה צרחתי על כל הרחוב...אפילו אנדרי שנכנס לבית שלו לקחת סיגריות, שזה יחסית רחוק, שמע את הצרחות שלי...

וגם ככככלל החברה' שמעו את כל השיחה...

איך הם צחקו עליו... הורדתי לו את האגו והכבוד העצמי שהיה לו...חחחח... מגיע לו...

ya ego kopez popustila pered kompaniei...

והוא עוד עם הגובה שלו 1.85... עומד כזה ואין לו מה להגיד למישהי שצורחת עליו וPOPUSKAET אותו שהיא בגובה1.55...

כולם פשוט התפקעו מצחוק...

לא בגלל שמה שאמרתי היה מצחיק.. הם צחקו במקרה עליו...שהוא עומד כזה כמו איזה מטומטם...למה כמו... הוא אשכרה מטומטם...

ועוד מוכיחה לו שהוא לוך ושקרן...

אה!! וגם דווקא אמרתי בקול רם, שגם כולם ישמעו, שלפני חדשיים, כשהוא רצה לצאת איתי, אז הוא נעמד על הברכיים בפני אנדריי, שאנדריי יעזור לו להשיג אותי...חחחח....

זה היה השיא... והוא כזה: לא !!! אני בחיים שלי לא נעמדתי על ברכיים בפני מישהו!! למה מי אמר לך את זה? אנדרי אז בו נקרא לו!! ותזכרי מה אני אומר לך... שהוא עכשיו בצרות!!" =>יענו עושה מעצמו איזה מישו קשוח..

הוא סתם פחדן... הוא מדבר ככה כי יש לו הרבה קרובי משפחה...

אז אני קוראת לאנדריי... ואנדריי אומר לו בפרצוף (וגם האחרים שמעו את זה) שהוא כן נעמד על הברכיים... והוא משנה כבר ת'טון שלו, מדבר בשקט(שאף אחד לא ישמע אותו), לא צורח, לא עושה מעצמו קשוח... נהיה כזה שקט:"למה מתי עשיתי דבר כזה..?"

שיאוהו...

עכשיו אני מבינה למה יש אנשים שאומרים לי שיש לי אופי של גבר.. ולא של בחורה.. :P

 

טוב אני אזוז לישון... כי עכשיו 2 בלילה... ואני צריכה לקום מחר מוקדם.. לקבל אישור לימודי חוץ...

לילה טוב לכולם!!

נכתב על ידי , 16/10/2007 01:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Night - Hag ב-16/10/2007 02:44
 



איזה פאק!!!!


פיזדטס!!!

אני מעדכנת כי אני חייבת לפרוק!!

בלאאאאאא....

למה אנשים לא חושבים כשהם אומרים משהו???

למה אתה כל כך חסר שכל?????

שונאת אותך!!

לא רוצה לדבר איתך יותר!!

לא רוצה לראות אותך!!!

לא רוצה להכיר אותך בכלל!!!

אתה עכשיו כלום בשבילי!!

מקום ריק...

ועוד אומר שאני לא חושבת מה שאני אומרת...

חבל שעצרתי את אנדריי כשהוא רצה לדפוק לך מכות על מה שאמרת לי....

אני אזכור את זה לעולם...

בחיים אל תתקרב אלי יותר...

לא נורא...

כל המעשים חוזרים לבן אדם פי 3...

אתה תזכור את היום הזה...

עוד תתצתער על מה שאמרת....

.

.

.

.

.

.

.

אוקי סליחה... זה פשוט יצא לי...

אםםם.. חדשות משמחות...??

שביתה !! אין לימודים!!

אםםם... מחר אני הולכת לארומה עם חברים הכי טובים שלי))

מחרתים נוסעת לדיסקוטק בתל אביב.... לא יודעת בדיוק איך הוא נקרא...

אני לא המארגנת...

אז אני אשתדל לנצל את החופש הזה... ולהנות!!!

 

 

=)

 

אה ועוד איזה כמה תמונות...





 

זהו להיום... לילה טוב לכולם...



נכתב על ידי , 11/10/2007 02:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mammotomer ב-16/10/2007 02:20
 





990
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNight - Hag אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Night - Hag ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)