לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 638701455 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011


יש לי 136 בלוגים בטבעת...חחחיחיח..XD

 




נכתב על ידי , 8/5/2011 19:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just me,I and myself ב-19/6/2013 05:07
 



מזל טוב יפה...(למרות שזה באיחור)


 

 

מדהימה שלי שיהיה לך רק טוב... תהני מהשנה הזאת.. גיל 15 זה השנה הכי טובה שהייתה לי...

אני בטוחה שלך גם תהיה שנה מדהימה.. וכל שנה רק יותר ויותר טובה...

נכון יש נפילות באמצע אבל הכי חשוב שתמשיכי לחייך גם אם קשה..

תמיד הכל מסתדר..

מדהימה שלי... אני מתגעגעת ליציאות המוזרות שלנו..

לימי הצילומים הספונטניים..

לזה שהייתי מסדרת לך את השיער ומאפרת אותך תמיד לפני יציאה חשובה..

ואת רק הולכת ונהיית יפה יותר עם כמה שאת גדלה..

הביקוש עלייך עולה... את שוכחת אותי....(שמנמנה)...

אני נורא אוהבת אותך.. רוצה שתמיד יהיה לך רק טוב..

וכמו כל שנה...

גברים זה לא הכל.. אל תהיה עצובה בגללם... אלו שפוגעים הם גם ככה סמרטוט ריצפה או חולי איידס..0.0"

(לכי תדעי)..

מחר לפני שיוצאים את באה אלי ולא אכפת לי הבנת!!!!

את עוברת דרכי... את יכולה לקחת את הבגדים איתך א לבוא כבר איתם לא אכפת לי... אנחנו עושות ישיבת נוסטלגיה קטנה ואני מכירה לך ידיד מדהים שלי...

יש לי כל כך הרבה מה להשלים איתך בכל החור של החודש (פחות או יותר) שלא ממש ישבנו ודיברנו...

בקיצור יפה...

שיהיה לך כל מה שתרצי..

שתמשיכי להיות יפה ואפילו יותר..

אני מאוהבת בך ילדה מדהימה שכמותך!!

ושוב אני מתגעגעת...=[

שתקבלי את כל מה שאת רוצה...

(ואת כל מי שאת רוצה)...*גבות-גבות*

 



יפה שלי 3>

נכתב על ידי , 8/5/2011 18:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ויקה ב-13/8/2011 16:44
 



פשוט תהיה עצמך!


 

לפעמים בנים שמנסים למשוך אותך בצורה שונה ובדרך ארוכה מעצבנים...

לא תמיד מה שאתם חושבים הוא הנכון...

ולא תמיד מה שקורה הוא טבעי...

למשל שפת גוף של אישה..

לפעמים אישה משתמשת בשפת גוף בכוונה תחילה.. לגרום לגבר להבין אני מעוניינת..מחכה לצעד שלך...

כמו שלמשל איך שאנחנו מתחילות עם גברים... ישר מתחילות עם שפת גוף אם לא שמתם לב...

מתחילות עם העובדה שאתה חמוד... ברגע שאתה עונה הבחורה ישר קולטת איזה טיפוס אתה...

אם אתה ביישן..

אם אתה המניאק...

אם אתה זקוק לתשומת לב..

או סתם הבחור שזורם...

זה נורא פשוט להבין דרך החיוך שלכם ודרך התשובה עצמה...(אם היא לא מבינה את החיוך)...

קל לנו גם נורא לראות שאתם מנסים להתחיל איתנו..

לפעמים אנחנו זורמות ולפעמים לא...

זה תלוי... בכל גבר יש משהו מושך... החיוך, העיניים, צורת הדיבור, צורת הלבוש ועוד....

(סורי ערסים היציאות שלכם ממש לא מושכות, מישהו צריך לפתוח להם סוף סוף את העיניים... שמישהו יסביר להם כבר!!! לא אבא שלי לא....תפנימו! וגם אם כן... לא בשבילך)

ד"א קל נורא לראות מה מושך את מי שעומדת מולך... היא תסתכל על זה הרבה..חחח...

בישנית לא כל כך.. היא תתאהב פתאום ברצפה...-.-"

לא משנה...

זה לא הנושא שרציתי לדבר עליו..

די להיות כאלו סתומים.. תתחילו לדבר... גם אם בת אוהבת את החמוד והביישן היא אוהבת אותו גם רע לפעמים...

רוב הבנות אוהבות את הילד הרע.. משום שהחמוד זה יותר לידיד הטוב..

 

מעצבנת אותי העובדה שאתה בא, מתחיל בצורה שהיא ממש לא במקום..

אבל לפעמים כן בא לנו עליך אז אנחנו עושות את עצמנו סתומות וזורמות עם החפירה המשעממת שלכם ומנסות להראות מתעניינות ובינתיים מסתכלות עלייך במבט חמוד או סקסי.... 

עם כל אחת זה עובד אחרת... אבל באמת... למשוך בחורה רק בעצרת מילים יפות?

אתם מנסה למשוך אותה למיטה או אליך?

כדי למשוך אותך אלייך.... אתה פשוט צריך להיות עצמך... אנחנו לא אוהבות כשאתם עושים מעצמכם משהו אחר.. לא משנה באיזו דרך מדובר...

עקיפה או ישירה...

 

סורי על החפירה נמאס לי לפעמים שאנשים מנסים להיות האדם שלהם לא רק כדי להיות עם מישהי...

 

נכתב על ידי , 8/5/2011 18:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,204

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAriHella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AriHella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)