לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"השגיאות הגסות ביותר בהערכת אדם נעשות בידי הוריו"

כינוי:  Emptiness.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

Back to the roots


אני אוהבת את הבלוג הזה. בכל פעם שאני מרגישה שאני מאבדת פרופורציה, אני אוהבת להכנס לפה ולהזכר בעבר שלי. משום מה מרגיש לי כאילו אף פעם לא יכול להיות נורא משהיה לי בעבר. בנוגע אלי(אני אעמיד פנים שיהיו קוראים מהעבר שיכנסו לפה לאחר 3 שנים ויתעניינו לדעת), בניגוד לכל הציופיות, הפכתי לבן-אדם מתפקד. אני שוכרת דירה לבד ומצליחה להחזיק אותה לא רע, יש לי עבודה נחשבת ביחס לגילי ואני בזוגיות כבר מספר חודשים עם אדם אוהב, תומך ומכיל הרואה בי העוגן השפוי שלו. כיף לדעת שמאחת שנחשבה ללא מתפקדת ביחס לבני גילה בתיכון, הפכתי למישהי שחיה חיים שלא הרבה בני גילה מסוגלים לנהל. יש לי תחושה של סיפוק כשאני יודעת שרוב בני השכבה שלי משתחחרים כרגע מהצבא/בתאילנד/עדיין מחפשים את עצמם ואני כבר התחלתי לסלול לעצמי דרך. למרות זאת, אני מתכננת שינוי רציני בתקופה הקרובה. אני רוצה לעבור לוקיישן(עדיין לא ברור אם בארץ או בחו"ל) ולהגשים את עצמי מבחינת קריירה. עד כה יעדתי את עצמי למסלול בטוח של לימודים ריאליים ואף נרשמתי לתואר ראשון, אך קצת לאחר שהחלה שנת הלימודים הבנתי שאין טעם לדכא את עצמי בתחום שלא כ"כ מעניין אותי רק בשביל לספק את ההורים ולהבטיח הכנסה ומקצוע נחשב בעתיד. עם כל הפחד שבדבר, החלטתי ללכת עם הלב שלי וללמוד עיצוב אופנה. אז כן, המקצוע אולי פחות יוקרתי וההכנסה(בייחוד בארץ) היא על גבול הלא קיימת ואצטרך להחלם בשביל לשרוד, אך אני מרגישה שזה מה שנולדתי לעשות ואסור לי לכפות על עצמי תחום אחר. ההורים עדיין לא עיכלו  את העניין, אך אני סיימתי לחיות בשביל לרצות אותם.

אני לא אשקר, מבחינת כל עניין הפרעות האכילה, אני לא נמצאת בצד השני של הסקאלה מזה שהייתה בו בתקופה שבה כתבתי את הבלוג. בימים סופר לחוצים בעבודה, או בימים בהם אני מרגישה שמנה - אני עדיין פונה למקום המוכר של ההקאות כדי לפרוק לחץ ומתחים. אני עדיין נשקלת בכל בוקר ולרוב המספר שעל המשקל קובע כיצד היום שלי יראה. ההבדל הוא שהאובססיות הקטנות משתלבות בחיים שלי היום, ולא מנטרלות אותי וגורמות לי להסתגר בבית ולא ליצור שום קשר עם הציוויליזציה. אני כבר לא מאמינה שאוכל לחיות מבלי להיות כבולה למספרים, אך טוב לי לחיות כפי שאני חיה היום. כי אני חיה. וגם כשזה מרגיש נורא, אני נכנסת לפה, נזכרת באיזה גיהנום חייתי והכל פתאום נראה אחרת. נורמאלי ולא כל-כך נורא. אז אני מזילה כמה דמעות על הנערה שהייתי וממשיכה הלאה, מקווה להוכיח שאני כבר יותר מבסדר. 

 

 

נכתב על ידי Emptiness. , 1/4/2013 00:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEmptiness. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Emptiness. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)