לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Moran's Boredoom


In joy and sorrow my home's in you arms

Avatarכינוי:  ViburnumVampire

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

Hold me, Like you held on to life


When all fears came alive and entombed me
Love me
Like you love the sun
Scorching the blood in my vampire heart

 http://www.youtube.com/watch?v=Js90mUWI4J8 (הבנאדם שעשה את הקליפ לא קשור ><")

 



 

XDDD הוא חולה כמעט כמוני..!

וילה תתחתן איתי XP

 

* * * *

 

אני מנסה לכתוב פה כמו בנאדם, אבל זה קשה כשיש על התקרה מעלי 4 עכבישים שמשחקים עוגה-עוגה על העצבים שלי.

 

טוב מה אני אגיד?

היום היה חם ומגניב P:

 

הגעתי למסקנה (טוב כבר הגעתי אליה לפני אבל שיהיה)

שיש לי דימיון חולני O.ם

אני לא מבינה מאיפה דברים פורצים אליו....

 

למשל היום, ישבנו בשיעור, המורה דיברה, לא במיוחד התרכזתי...הסתכלתי דרך החלון על העצים והכביש, כמו תמיד....ואז בלי אזהרה- פתאום הדימיון שלי שלח לי תמונה של מובייל (איכשלא רושמים את זה) שיש לו כמה חוטים ועל כולם מושחלים שורות של פופקורן....

 

><" אני עייפה אז הראש שלי ריק ממחשבות. רק התמונה הזאת פתאום צצה מתוך הריק של המחשבות שלי.

הזוי.

טוב נשמור על הדימיון היצירתי וננסה לכתוב משו שאני צריכה לסיים כבר מלא זמן....

 

סי יה ..

 

- - - - - - - - - - - - - - - -  -

 

הבא ונחכים מעט בדברים מהשמנה, או המקרא, או...לא יודעת משו שם

 

האם מותר לבעול בתולה בשבת? הסיבה לאסור משום קריעת דם הבתולים המוציא דם, וחבלה בשבת אסורה. אחד החכמים מתיר לבעול בתולה בשבת בנימוק שאין ודאות שיצא דם משום שרובם בקיאים בהטיה כלומר בבעילה ללא קריעת הבתולים.
או בלשונם: " לא כהללו בבליים שאין בקיאין בהטייה, אלא יש בקיאין בהטייה. ... רוב בקיאין הן" .
כדי "להציל" את כבודם של חכמי בבל נביא סוגיה תלמודית אחרת הטוענת ששמואל, חכם בבלי מנהרדעא, היה בקי בהטיה, ובלשונם: "אמר שמואל יכול אני לבעול כמה בעילות בלא דם" (חגיגה טו ע"א) אלא שסוגיה זו סותרת לסוגיה דלעיל; מהסוגיה במסכת כתובות משתמע שרוב בקיאים לבעול בהטייה ואילו במסכת חגיגה הסיקו "שלוליינותו" של שמואל במשגל נדירה מאוד.  (XDDDDDDD שיגידו אקרובט)
סתירה זו העלו חכמי צרפת (בעלי התוספות, מסכת נידה, דף סד ע"ב) והם מנסים ליישב את שתי הסוגיות כך: מעשה הטייתו של שמואל נדירה כי הוא בעל בעילה גמורה מבלי לקרוע את בתולי הבתולה, ואילו הסוגיה בכתובות, הטוענת שרוב האנשים בקיאים בהטיה, בקיאותם מתקיימת אך ורק בבעילה למחצה.

נכתב על ידי ViburnumVampire , 14/4/2008 17:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,118
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לViburnumVampire אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ViburnumVampire ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)