לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Se La Vi



כינוי:  אביטל P:

בת: 32

ICQ: 209604515 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

...........


החלטתי לסגור את הבלוג.

שנתיים וחצי זה הרבה זמן להחזיק בלוג..

לא יודעת... נמאס לי קצת.  זה נהיה מוזר שאני כותבת פה דברים ואין לי מושג מי קורא ומי לא.. אז אני לא יודעת מי יודע מה... אם אסגור את הבלוג לפחות אדע למי אני מספרת.

 

חוצמזה מיציתי את הבלוג- שמתי בו תמונות, שיניתי עיצובים, כתבתי בערך 300 פוסטים!, היו לי בערך 10,000 כניסות, שיניתי מספר, פתחתי טבעת, עשיתי שאלונים, השתתפתי בתחרויות, הלכתי למפגש ישרא, הייתי בציטוטים הנבחרים, השתתפתי בפרויקטים של הנושא החם... בקיצור- מיציתי.

 

ונראה לי שגם אבטל כמה מנויים של בלוגים מסויימים.. מי שלא יודע אני מנויה לכל הבלוגים שאני נכנסת אליהם (חוץ מהבלוגים שאני סתם נכנסת של אנשים לא מוכרים).. אולי אשאר מנויה לאיזה 2..

 

בינתיים אשאיר אותו פתוח ורק אפסיק לעדכן.. נראה מה אח"כ.. אולי בכל זאת יתחשק לי לכתוב..

 

 

נכתב על ידי אביטל P: , 19/10/2007 20:47  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז נגמר החופש =\


השבוע היתה תעסוקה דווקא... בד"כ אני סתם מתבטלת בבית אבל הפעם היה מה לעשות..

ביום שלישי נפגשתי עם שירה,לוטן, ענבל ודנה בפארק כפ"ס... בהתחלה הינו רק לוטן, שירה ואני.. ועשינו רכבת גירודים XD משהו בסגנון טלפון שבור.. אבל על הגב... אח"כ ענבל ודנה באו.. ודנה הביאה את הגיטרה שלה.

הייתי צריכה ללכת ב6 וחצי כדי לתפוס את האוטובוס של רבע ל7... האוטובוס איחר בהרבה יחסית... כשהאוטובוס סופסוף בא הוא לא עצר בתחנה.. פשוט המשיך לנסוע. החלטנו אני ועוד אחד שהיה בתחנה מגינות לנסות לתפוס טרמפים אבל אף אחד לא נסע לגינות.. אז התיאשנו ופשוט ישבנו ודיברנו חצי שעה..

בסוף הוא תפס טרמפ ואני חיכיתי עוד 5 דקות עד שאבא שלי בא לאסוף אותי..

 

ביום רביעי נסעתי לים המלח ואח"כ לירוחם לבקר חברים של אבא שלי. בירוחם הסתובבתי עם החייל הזה מהפוסט הקודם והוא עשה לי סיבוב בג'ריחו (XD).. יש שם 2 אגמים.. הלכנו לדוג שם.. עם לחם ... כן.. היה מאוד משעמם אז עושים דברים נואשים.. ותנחשו מה? לא דגנו כלום...

 

יום חמישי הייתי בלונה פארק עם גלית... פתאום המתקנים לא היו כ"כ מפחידים כמו שזכרתי אותם =\ זה איכזב אותי איכשהו.. ברור שכשקטנים יותר הכול יותר מפחיד אבל עדין.. היה רק מתקן אחד שפחדתי ממנו, המתקן המסתובב הזה.. עם המזרקות..

בכל מקרה.. גם עשיתי משהו אמיץ.. שאני לא רגילה אליו.. אבל נזכרתי במה שהודיה אמרה לי פעם ופשוט הלכתי על זה.. זה קצת מביך לכתוב את זה פה אבל אני חייבת לתעד את זה אפילו אם במילים עקיפות :]

 

ביום שישי הינו אמורים לחגוג לסבתא שלי יומולדת 85 אבל היא לא הרגישה טוב =\ והיום הלכנו לבקר את הסבתא השניה.

 

אה.. היום גם ניסיתי לדבר עם אימא שלי על נושא שהטריד אותי כבר שנתיים.. אבל זה היה סתם בזבוז של זמן כי היא לא רצתה לדבר על זה ואמרה לי לא להתערב בדברים שלא קשורים אלי.. עכשיו אני רק מבולבלת יותר בקשר לנושא הזה.. ננסה עוד כמה שנים..

 

אממ.. מחר חוזרים ללמוד.. הלוואי שתהיה שביתה יום שני.. אני צריכה עוד קצת חופש!

טוב.. יש עכשיו "בקול גדול" אז אני הולכת לראות P:

שבוע טוב


-עדכון:8.10.07-

איזה שאלון מגניב מצאתי P:

 

 

[ X ] מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת.

[ X ] מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.

[    ] רצת לתוך דלת זכוכית.

[    ] קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע .

[ X ] חשבת על משו מצחיק והתחלת לצחוק ואנשים תקעו בך מבטים מוזרים.

עד כה:3  דברים.

 

[ X ] רצת לתוך עץ \ שיח.

[    ] ידעת שזה אפשרי ללקק את המרפק שלך.

[ X ] ניסית ללק את המרפק שלך.

[    ] לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' בעלי אותה מנגינה.

[ X ] ניסית לשיר אותם.

עד כה: 6 דברים.

 

[ X ] נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.

[ X ] נחנקת מהיריקה של עצמך.

[    ] ראית את מטריקס ואתה עדיין לא מבין את זה.

[ X ] לא ראית את מטריקס.

[ X ] הקלדת רק עם שתי אצבעות.

עד כה: 10  דברים.

 

[ X ] תפסת בטעות מישו על חם.

[ X ] ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לאף \ עיניים שלך .

[ X ] תפסת את עצמך מזיל ריר.

[ X ] נרדמת בשיעור.

[ X ] מישו אמר פלוץ והתחלת לצחוק . (נדייק- אמר נאד)

עד כה: 15 דברים.

 

[ X ] לפעמים פתאום הפסקת לחשוב.

[ X ] התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.

[    ] רוב האנשים מנדנדים בראשם והולכים ממך.

[    ] הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.

[ X ] אתה משתמש באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים. (לפעמים יוצא חחח)

עד כה: 18  דברים.

 

[    ] אכלת חרק.

[ X ] אתה עושה את השאלון הזה כשיש לך משו הרבה יותר חשוב לעשות.

[ X ] שמת בגד כלשהו שלך הפוך ופשוט לא הבנת את זה עד שהורדת את הבגד.

[ X ] חיכית מלא זמן בשביל משו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.

עד כה: 21 דברים.

 

[ X ] העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שמה יקרה לך.

[ X ] שברת הרבה דברים.

[     ] כששכבת במיטה שלך ניסית למצוא טקסטורות בתקרה.

[ X ] המילה אממ.. היא בשימוש רב אצלך .

עד כה: 24  דברים.

 

חחח שאלון נחמד P:

 

שבוע טוב לכולכם :]

 

נכתב על ידי אביטל P: , 6/10/2007 21:27  
2430 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביטל P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביטל P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)