לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my chemical blog




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

החופש רק ממשיך ומשתפר =]


החופש התחיל לי כ"כ טוב!!!

כל ערב יצאתי למקום מטורף אחר. אבל אין על אתמול.

רותם קיבלה איזה תלושים של 1+1 ביטבתה ואז החלטנו ללכת לנצל אותם בעזריאלי. ובדרך נלך לשרק 3

לקחנו קו 173 ואמרנו שנחזור כבר איכשהו חחח... יש כזה קטע, שכל פעם שאני ורותם נוסעות בקו 173 וכאחת תופסת ספסל שלם האוטובוס מתמלא באנשים ותמיד ישבו לידינו ב2 בנים ותמיד זה שישב ליד רותם יהיה יותר מכוער חח תאמת שזכורה לי פעם אחד שישב לידה יצור עם מלא שקיות.. ולידי ישב סתם ערס חחחח.

בכל מקרה בדרך החלטנו להתערב שמי שיושב לידה הגבר הכי מכוער היא מפסידה והיא חייבת לעשות חובה כלשהי שהשנייה תחליט עליה.

בסוף האוטובוס בקושי התמלא אז ההתערבות לא יצאה לפועל.

הגענו לעזריאלי, ישר קנינו כרטיס לסרט ואז הסתובבנו קצת, ורותם החליפה משהו באיזה חנות, ואז רותם החליטה שבא לה לאכול במבה בסרט, אבל לא מוכרים בפנים אז היינו צריכות להבריח במבה לתוך הקולנוע, ואז אני הברחתי גם גלידה פיצוץ והייתה בחורה בסרט שגם הבריחה אז הבנתי שאולי זאת לא הברחה וזה מותר וזה..

התחיל הסרט, הוא היה מדהים וקורע מצחוק, קצת יותר מידי, אני דווקא צחקתי מהקטעים שהקהל לא צחק ורותם קצת התפדחה ממני והשתיקה אותי אבל זה גרם לי לצחוק יותר.

אחרי הסרט הסתובבנו קצת בקניון, שהיה ריק ונתן הרגשה של חו"ל. אין לי מושג למה פשוט הייתה את ההרגשה הזאת, ואז יצאנו מהקניון והסתובבנו מחוץ לעזריאלי היה כיף, ואז החלטנו להתחיל למצוא מונית כי היה מפחיד, עמדתי עם היד בכביש והצחנו לעצור גם כמה טרפים בטעות חח

בכל מקרה לאחר זמן קצר השגתי לנו מונית ב60 שקלים, שזה מגניב לאללה כי בדרך כלל לקחו לנו 90-95.
ירדנו בעיר כי רצינו לשבת קצת בקפה ג'ו אבל זה נסגר בסוף וחזרנו הביתה. נרדמנו ב6, אבל ישנתי ממש טוב, וגם בלילה הקודם... זה מתחיל להיות מגניב.

 

נכתב על ידי , 2/7/2007 18:20  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

ICQ: 364483054 




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy chemical blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my chemical blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)