לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Smile like u mean it :]



Avatarכינוי:  =]silly girl

בת: 32

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

ה- שאלון. Not


שם: לילך

האם השם שלך על שם מישהו? לא

מיקום: במחשבP:
האם תקראי לבת שלך על שמך?  לילך ג'וניור דע.
אם היית נולדת במין השני איך את חושבת שהיו קוראים לך? בטח שי. :X

אם היית יכולה להחליף שמות עם חבר עם מי זה היה? שם אמריקאי כזהP:
האם השם שלך משובש לעיתים קרובות? כן
אם תהיה מפורסם האם תשנה את שם המשפחה שלך? מפיתאום:O
מין:  סוטים!
סטרייט/גיי/ביי: סטרייט
רווק: ככה כתוב לי בת.ז.
תאריך לידה: 6.6.66
גיל: 16
גיל שהיית רוצה להיות: 18. חופש של איזה חצי שנה וטיולים בעולם, וסמים, וסקס, וכל הסמכ"יםD:
כיתה: יא'
גובה: נעגל ל1.70  
צבע עיניים: שחורD::: או צבע מבאס יותר: חום כהה (חרא טרי)
אוהב אותו? את מי?
צבע אהוב: כחלחל וורדרד.
ימני/שמאלי/אמבידקסטרוס (משתמש בשני הידיים בצורה שווה: ימנית
חיות מחמד: מיי דוגיP:
מה העבודה שלך? לעשות כביסה
פרסינג: חס וחלילה שאני ינקב את עצמי?O:
קעקועים: עדיין לאP:
התמכרויות: לטחון שוקולדים

שפות: עברית, אנגלית וקצת ספרדית אמיגוס.
ציטוט מועדף: תחיה כל יום כאילו הוא היום האחרון
האם אתה חי את הרגע? לא ממש

יש לך סודות? מפיתאוםD: (כמו שאמר אשר מהאח הגדול: "כמה שקרים, ועכשיו רק היה כיפור")
אתה שונא את עצמך? שונאת את עצמי נורא, אבל חושבת את עצמי הרבה יותר מדי.
האם אתה אוהב את כתב היד שלך? אם יש משו אחד שאני אוהבת בי זה הכתב שליD:
יש לך הרגלים רעים? אוכלת ציפורניים.

איזה מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים?חמודה, נחמדה, מצחיקה, יפה, מתוקה, נדיבה, טובת לב, וצנועה (הומור רמה ז')

אם היו עושים סרט על החיים שלך איך היו קוראים לו? סקס סמים ורוק אנד רול בייP:
מה הפחד הגדול ביותר שלך? מוות של קרובים
אתה יודע לשיר? אני שרה 24 שעות ביממה, אבל זה לא אומר שאני יודעת לשיר.
האם העמדת פנים שאתהמ ישהו אחר כדי להראות cool? קורה
האם אתה מתבודד? אימו קשוח ואפל אני
מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך בחיים? הייתי אומרת משפחה, אבל אני לא ממש מתנהגת ככה. חברים אז, ובזמן האחרון גם לימודים:S
אם היית מישהו אחר האם היית מתחבר לעצמך? תלוי.

האם אתה פועל בפזיזות? לגמריי
האם יש משהו שמפחיד אותך או שאתה שונא בעצמך? מפחיד ושונא זה משהו אחר לגמריי.

האם אתה פסיבי או פעיל? במיטה?O:
יש לך יומן? כן. לא שאני כותבת בו
מה החולשה הכי גדולה שלך? החולשות שלי
אם היית יכול לשנות משהו אחד בעצמך מה זה היה? את הרגישות שלי אני מניחה.
אתה חושב שאתה חזק מבחינה רגשית? לט ממש

יש משהו שאתה מתחרט שעשית/לא עשית? כן
אתה חושב שהחיים היו טובים עד עכשיו? חחח זה רק הולך להיות יותר גרוע..XD
מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? אני לא יכולה לענות על זה סתם ככה בשליפה. זה לא שאלה לשאלון.
מה אתה הכי אוהב בקשר לגוף שלך? אני אוהבת תרגליים שלי.
הכי פחות אוהב? ברכיים.
אתה חושב שאתה ניראה טוב? אממ זה הכל תלוי במצב רוח שלך

יש לך בטחון עצמי? לא ממש. באמת צריכה לעבוד על זה
לאיזה דמות בדיונית אתה הכי דומה? הייתי רוצה לפוקהונטסD:: אבל אמ, לאיודעת למי אני דומה.

האם אתה:

מעשן? לא:]
על סמים? לאXD
קורא עיתון? לא>>
מתפלל? לא..
הולך לבית הכנסת? לא -__-
מדבר עם זרים? כןD: סתם לא.

ישן עם בובות פרווה? לא.
יוצא לטיול בגשם? סוף סוף כן אחד. גשם זה החבר הכי טוב שלי
מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? כן, עולם אכזר

נוהג? עוד מעט פוקסP:

אוהב לנסוע מהר? אני מניחה שאני לא יאהב

אוהב את הקול שלך? לא
האם אי פעם פגעת בעצמך? כן
יצאת מהמדינה? כן
אכלת משהו שגרם לאחרים להקיא? טונה?
היית מאוהב? כן
היית על סמים? לא
שחית בעירום? לא
היה לך מקרה חרום רפואי? כן
עברת ניתוח? לא ניראלי..
ברחת מהבית? לא

שיחקת סטריפ פוקר? חח אממ פעם אחת>< אבל זה היה לגמריי בתמימותXD

היית על במה? ברור

ישנת מחוץ לבית? אכן

חשבת על התאבדות? מי לא חושב. חח כאילו שאני יבצע><
נשארת ערה כל הלילה? כן
לא אכלת יום שלם? כן
דיברת בטלפון כל הלילה? לא.
ישנת כל היום? לא. אמא שלי מעירה אותי אם לא התעוררתי עד 12>>

הרגת מישהו? זה שפעם תקעתי במישהו סכין לא נחשב

חשבת שאתה משתגע? חח פעם אחת, שהיו לי סחרחורות ואז לא הלחתי לשמוע כלום ובקושי ראיתי משהו, כמעט התעלפתי וחשבתי שאני משתגעתXD
בגדו בך? כן
היה לך חלום שהתגשם? לא חשבתי על זה. יוא איזה שאלון ארוך
עברת על החוק? חח גנבתי פע פעמיים משו. וחציתי באדום.
פגשת מישהו מפורסם? בקושי
הרגת חיה בטעות? ג'וקים
הרגת חיה בכוונה? ג'וקים

סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות? חחח קורה לי כל הזמןXD
גנבת משהו? כן
היית ברדיו/טלויזיה? כןP:
היתה לך התמוטטות עצבים?! לא

קפצת בנג'י? ברשימת הטו דו ליסט שלי

היה לך חלום שחזר כמה פעמים? כן

האם אתה מאמין:

באסטרולוגיה? כן
קסם? לא
באלוהים? כן

בשטן? לא
בסנטה קלאוס? לא
ברוחות? כן
בפיות? לא
במזל? כן
באהבה ממבט ראשון? כן
ביין ויאנג (טוב לא יכול להתקיים בלי הרע)? כן

במכשפות? לא
האם אתה מבקש משאלות כשכובה נופל? קודם שהוא ייפול אחרי זה נדבר
באמונה המסורתית בגן עדן וגיהנום? לא
בדת מאורגנת? שו?
אתה חושב שלאהלוהים יש מין? לאXD
לאן אתה חושב שאנחנו הולכים כשאנחנו מתים? סון וויל פיינד אווט
יש לך חברים הומואים/לסביות? כן
מי החבר הכי טוב שלך? אין ממש הכי
מי הבן אדם שיודע הכי הרבה עליך? -___-
מה העצה הכי טובה שמישהו נתן לך? לאדעת
מה הבדיחה הפנימית האהובה עליך? בדיחות נוק נוק

מי החבר שלך:

שאתה מכיר הכי הרבה זמן? פיי מלא חברות מגיל 2, 3,. הראשונה נראלי רוני.

הכי מעט זמן? שיר
הכי מצחיק? אפחד לא מצחיק=]

הכי קרוב? יש הרבה..
הכי מוזר? אין לי כחח
הכי חכם? איזה שאלון חופר נמאס לי.
שאתה מתגעגע להיות קרוב אליו? מתגעתגעת לא' שבאה אלי היום!
הכי נחמד? אני
הזמר הכי טוב?

הכי רועש? טוב אין לי כח ממש. אז אני יצא ונערוך אחר כך.
עם מי אתה מדבר הכי הרבה אונליין? חזרתי. אממ שיר השנייה?
עם מי אתה מדבר הכי הרבה זמן בטלפון? ל '

על מי אתה סומך הכי הרבה? א'  
מי מקשיב לבעיות שלך? אפחדXD
עם מי אתה רב הכי הרבה? י'
האם אתה תמיד מרגישה שמבינים אותך? לא

האם אתה סומך על אחרים בקלות? כן

בבית של מי היית אחרון? א'
האם החברים שלך מכירים אותך? חלקם
האם אתה מתייחס לאהבה כאל טעות? לא מפיתאום
האם אתה רוצה שזה יהיה יותר מקובל מבחינה חברתית שבחורה תזמין בחור לצאת? חח אין בעיה פתוחה לגמרייP:

האם אתהה חושב שהמין השני חושב שאתה ניראה טוב? כןXD

מי האדם האחרון:

שרצית להרוג: לא ורצה להרוג אפחד.
שצחקת עליו: לא זוכרתXD

שהלכת איתו לקניות: אבא
ששבר את הלב שלך: ע'. אוי כל כך מזמןXD
שאכזב אותך: ר'
שגרם לך לבכות: אמאXD

ששמח אותך: גיא=]
שראית איתו סרט: לאזוכרת
שדיברת איתו בטלפון? ברוש?

אמממה אתה לובש? פיג'מה (פאדיחה)
באיזה חלק בגוף אתה נוגע? חרמן מה זה סייבר?
איזה ספר אתה קורא? הרלן קובן, התמימים
מה יש על הפד לעכבר שלך? חחח אממ, אין. זה מוזר. היה עד לפני כמה ימים. תעלומהO:

תאר איך אתה מרגיש כעת ב-5 מילים: עייפה,מצפה (לא' שתבוא כברר), מותשת  מהשאלון וסתומה (כי לא הצלחתי תתרגילים במת'!)
האם אתה מדבר עם מישהו אונליין כרגע? לא
האם אתה מדבר עם מישהו בטלפון כרגע? לא
האם אתה מקשיב למוסיקה כרגע? לא. אני בכל מקרה הולכת. ביי.

נכתב על ידי =]silly girl , 19/10/2008 17:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,563
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=]silly girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =]silly girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)