לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברוכים הבאים


בבלוג הזה תוכלו לראות תאוריות שלא האמנתם שמישהוא יעיז לכתוב ועוד הרבה מחשות שלי שיגרמו לכם להפעיל את הצדדי האפלים של המוח .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

חזרתי אחרי 3 שנים.


שלוש שנים לא היתי פו. חזרתי כדיי לתקן כמה דברים. אז אני מוחק את התאוריות הממש מפגרות ומוריד כמה דברים מהרשימות ונעלם שוב.  עם נכנסתם  לפו ומשהוא עניין אותכם אל תשאירו לי תגובה אלה תשלחו לי אימל- [email protected] .. ואז אני יחזור לרות על איזה תאוריה אתם מדברים ויענה לכם על השאלה. תהנו. ביי
נכתב על ידי , 5/8/2009 10:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 298644352 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnhri1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nhri1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)