לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Over the hill and far away


יאא תותים כ"כ שקסים XDD

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 294647177 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

חזרה אחרי שנה (:


 

חזרתי (:

לא יודעת למה, אבל נהיה לי דחף לרשום משהו, לפנות לקהל הלא כ"כ רחב.

מצד שני זה לא חכם, כי בזמן הקרוב לא תהיה לי הזדמנות לעדכן שוב,

החופש הגדול יהיה עמוס, ואז יהיה שוב פער של חודשיים לפחות -_-"

אבל, כפי שעלתה לי מחשבה לראש:

"נולדתי מאשה והחיים הם בשביל ללמד אותי לחיות".

אוי, משפט נחמד. צריך לזכור אותו.

*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

אני מרגישה מוזר. במן מבוי סתום, עם סחרחורת.

אני מהרהרת לפני להגיד משהו, שוקלת כל מילה ומילה.

זה לא דומה לי.

אני ממש מעוצבנת בזמן האחרון, אבל הייתה לי הזדמנות לפרוק את זה על רינה (:

היא אומרת שאני לא מעריכה את עצמי, היא כנאה צודקת.

אני בכלל לא מעריכה אנשים, בכללי. רק אנשים שאני אוהבת אני מעריכה.

מי שאני לא מכירה נחשב אצלי ישר כמישהו לא טוב.

*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

עכשיו אני אשנה את הבלוג. עד עכשיו [וואו, עד עכשיו, שלושה פסוטים -_-]

הבלוג היה די צבוע, בשביל הפוזה. אבל קל לחיות בלי פוזות, כמו שאתה.

הנה, עוד הוכחה שאני סתומה.

הרי זה מה שלימד אותי  שבח. פה אני מרגישה אחרת.

פה אני הראיתי מי אני באמת, אבל בלי לאבד שליטה,

ועכשיו יש לי כ"כ הרבה חברות מקסימות וטובות (:

יש לי מזל (:

בעצם, לכולנו יש מזל, יש לנו אחת תשנייה.

אנחנו אוסף של חנונים רוסים, ששמו בכיתה אחת, ועכשיו

ביחד אנחנו מאגניבים (:

*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

בזמן האחרון אני ורינה דיברנו הרבה. מזל שיש עבודות בתנ"ך XD

בזכות העבודה דיברנו נפש אל נפש, לא פרצוף אל פרצוף ><

אני מתחילה להבין עד כמה אנחנו עדין לא מכירות אחת תשניה.

שמעתי בנשיונאל ג'יאוגרפיק שבבית הספר יהיו לי בממוצע 17 חברים, ועד גיל 40 ישארו 2 XD

*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

בשנתיים האחרונות קראתי די הרבה. בעיקר פנטזיה.

זאת אומרת, כמעט ורק פנטזיה. (:

חוץ אולי מהספרים של קלייב סטייפלז ליואיס, "סיפורי נרניה",

שהם קצת פילוסופיים, אני חושבת.

אני חושבת שאני יודעת למה אני אוהבת פנטזיה.

כשסופר כותב פנטזיה, הוא תמיד יוצר עולם חדש, והוא מחליט עד כמה

העולם הזה יהיה דומה לעולמנו.

למשל, אלאן דין פוסטר גאון (:

הוא כתב שמונה ספרים, מדהימים, מרתקים אפילו.

אם לא הייתי וראת אותם בזמן שהיה לחץ בלימודים, היה לי יותר זמן לקרוא והייתי נהנת יותר,

אבל בלי ספק זה ספרים טובים.

גם קרוליין סטיברמר, שאת ספרה השני אני קוראת כרגע, סופרת טובה.

לאלה שרוצים משהו קצת ילדותי, תקחו את "האחיות גרים".

זה מין דאטקטיב [דפקטיב XDD - ברוסית זה ספר על חקירות]

אבל יותר ילדתי שכזה, מעורבב עם פאנטזיה ועל בסיס ספריהם של האחים גרים.

צ'ארלי בון זה גם נחמד. זה קצת פחות פאנטזיה, יש בזה גם קצת חקירות וכאלה,

בקיצור אני אדם עם טעם מוזר לספרים ואני לא יכולה לקרוא שומדבר חוץ מפנטזיה XDD

[זה, אגב, מראה על הרמה האינטלקטואלית שלי (: פה רינה הייתה מזכירה לי שאני לא מעריכה את עצמי (:]

*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

אולי לא הכל אבוד. יש לי סיכויים טובים ללכת למדעית (:

רוזנברג אמר שהוא יקח אותי ל-5 יחידות !! יאי XD

עכשיו נראה מה יעשה איתי ליסינקר (:

בשאר המקצועות פחות או יותר בסדר, רק ביולוגיה צולעת :\

אבל מילא אני לא לוקחת ביולוגיה (:

אמא שלי חושבת שכימיה ופיזיקה יותר חשוב, ומי אני שאתלונן? (:

*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

מוזר ... הלכתי לישון אתמול לקראת 4, בבוקר קמתי כמעט ב9 לפיזיקה,

ולא היתי עייפה ;O

למרות שכשחזרתי ישנתי איזה 4 שעות נוספות, אבל לא משנה (:

*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

כמה בדיחות שוות קריאה:

1. כשתפוח נפל על ניטון, הוא קיבל פאטנט על שלושה דברים:

כח המשיכה, רסק תפוחים וכמה קללות. [ברוסית זה מגניב יותר]

2. גראף דרקולה היה כ"כ שתוי שהלך עם החברים לפגוש את הזריחה XDD

קטע סטנדאפ שדאשה סיפרה לי עליו שהפכתי לבדיחה:

- תגיד, קרא לך פעם שראית תמונה של אישה, חשבת "אמ"ג היא כ"כ חמה!"

ואז גילית שזה גבר ?

- כן, אני לא אשקר, זה מה שקרה לי עם TH. הסתכלתי על טום קאוליץ,

וחשבתי "אמ"ג היא כ"כ חמה!" ואז אמרו לי שיש לו זין -_-

אז הראיתי לחברים שלי, והם ראו תתמונה ואמרו "אמ"ג אחי היא כ"כ חמה!"

ואז אמרתי להם: "חה-חה, זה בחור, אתה גיי !!"

אבל זה מה שקרה לי :O

*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

נראה לי שעוד מעט יהיה עיצוב חדש, ממה שחברות שלי ציירו, אבל לא בטוח.

למרות שהעיצוב הזה די נחמד, צריך לגוון, אם חזרתי :/

*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

זה הכל. פוסט די ארוך. אין אפילו חוש הומור

[לא מספיק XD]

רינה שוב הייתה מזכירה לי עד כמה אני לא מעריכה תצמי.

צריך להפסיק את זה !

נראה לי שאיזשהו פיצול נלחם נגדי.

אני לא אתחיל את הדיאלוג שלנו, למרות שהוא ממש רוצה.

הוא מתיש אותי לאחרונה :/

 

שבת שלום, ג'יזס כרייסט ...

אה, וואלה, אני יהודיה:

הולי אברהם !

[קרדיט לסניה (:]

נכתב על ידי , 13/6/2008 22:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,160

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNarko_Masha אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Narko_Masha ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)