לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just want one thing ; Just to play the king



כינוי: 

בן: 34

ICQ: 222674473 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

שמיטת כתפים (משוג שלמדתי לא מזמן חחח...)


לא עידכנתי כאן למא זמן... ולמען האמת קרו דיי הרבה דברים... אבל משום מה אין לי כח ולא מצב רוח לספר עליהם, אולי כי קשה להיזכר ואולי ביגלל הרבה דברים אחרים...
רציתי לדבר על התקופה האחרונה... כמו שאתם בטח יודעים זו תקופת המבחנים והבגרויות בבי"ס... ואני לא חושב שתופתעו לגלות שזו תקופה מעצבנת.
אז, היום היתה מתקונת בפיסיקה, שכללה 2 מבחנים... ואני אשמח אם אני אקבל 70 במקרה הטוב בכל אחת מהן...

אתם מכירים את המצב שהמורים פשוט עושים מה שיבוא להם לראש? אז אני מכיר את זה מצויין, במיוחד עם המורה ה"מהממת" שלי בפיסיקה... מה לעשות שהיא לא עוהבת אותי ואומרת שנמעסתי עליה?! המורים לא מבינים שהם נימעסו עלינו בדיוק כמו ששאנחנו עליהם. בקיצור תקופה לא פשוטה...

לאחרונה אני מרגיש שאני מתפקד כמו 'בוט' (ביטוי שאולקין הזכירה לי)... פשוט חיי ברוטניה מסויימת. לפעמים אני רוצה פשוט להשתחרר ממנה...אבל אני לא בטוח שאני רוצה לצאת ממנה לתמיד. לא יודע אם אני מוכן לזה... אולי עדיף להישאר בה ולהמשיך את חיי ה'בוטיות' הנובים האלה? 

אז נכון ששבוע הבא אני נוסע עם משפחתי ואולה לאילת, אני בטוח שיהיה כייף, אולי זה ירענן את המצב... אבל מי יודע?! ואם יפול מתאור היום על כדור הארץ? חחחח

אוח... עזבו. זיינתי פה בשכל יותר מידי... יותר מידי שפכתי פה... אולי הבנתם משו מזה ואולי לא... בכל אופן אני אשמח לשמוע מימכם את דעתכם ועל מצבכם.
נכתב על ידי , 28/5/2008 15:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,103
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל†King Nothing† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על †King Nothing† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)