לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כנסו ולא תרצו לצאת...

אוקי... את התיאור החיצוני תרצו לקרוא אבל אם אני יכתוב את התיאור הפנימי שלי זה לא יגמר לעולם אז בלי לבזבז זמן: חומת שיער חולה אבל חולה על כחול ובעיקר על החברות שלי.... אתי אורן אמילי שחר תובל פז קארין לינה זהר וכל מי ששחחתי חולה על כולכם!!3333333333333333>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

שנה טובה וחברות שווה


 

הי אברי באדי ממצב?

 

ליסנג שנה טובה ומתוקה עם הרבה חברות טובה. אפרופו חברות אני רוצה לאחל לכוווולללל החברות שיליי

 

תובי מעמי שיליי שנה מדהימה פזע את באמת מלכעעע זורי את ה!!! חברה אוזי קטנה שיליי יפה שיליי את מדהימה שנה טובה לולה רינה גויגוי שרוני ליאורי מאיוש אותי אורנינט נועוש ונטוש אתם כולכן כל אחת ואחת החברות הכי הכי טובות שיש לי ואם אתם אז יש גם את קימה ולינה שאתם מדהימות!!!

 

 

נכתב על ידי , 13/9/2007 19:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמת!קה מכ!לם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המת!קה מכ!לם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)