לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיי לא נכון!!


אממ.. בלוג על דברים שאני עובר, קצת תמונות שאני מצלם ואממ כל מיני שטויות ודברים שעוברים לי בראש.. :)

Avatarכינוי:  D.S LoL

בן: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

חזרתי... לזמן מוגבל....


שלום לכל הגולשים!

החלטתי שהגיע הזמן לחזור ולהעלות עדכונים בין אם מישהו קורא אותם ובין אם לא....                                 אז נעשה עדכון זריז בכל מה שקרה, היו קשרים שנגמרו, היו חברויות שנגמרו וחברויות חדשות החליפו את מקום הישנות, הייה גיוס לצה"ל שאני לא יודע להגיד אם נחמד או לא אבל אני יכול להגיד שלמדתי מהטירונות הזאת לא מעט על עצמי, אחי התחתן ונולדה לו אחיינית, החלטתי סופית שאחרי הצבא ככל הנראה אלך ללמוד עיצוב אופנה וזה בגדול....

השבוע התחדשתי לי במחשב נייד חמוד מאוד, קטן וקומפקטי.

וגם הייתי בת"א, החלטתי לעשות יום כיף עם האקס שלי, ובחיי שהייה כיף!! היינו בעזריאלי והלכנו למדוד נעלי עקב ושמלות, ולא אני לא דראג קווין אלא החלטתי שהשנה בפורים אני אתחפש לאישה, אישה מושקעת וזה כולל עקבים גבוהים שמלת פאייטים מטורפת (או סקיני וחולצה מעלפת) וכמובן פאה מעלפת שחורה (שעולה 2500 ₪ אך אני אקבל אותה בהשאלה!!!) כך שיש למה לצפות J

החיים בבית השתנו במקצת, יש לי קצת הרבה יותר חופש ואני עושה פחות או יותר מה שבא לי בגבול הטעם הטוב!

עד כאן הסיכום המסוכם מקווה שזה עניין אותכם בצורה כלשהי, המשך שבוע נעים. שלכם, ד.

נכתב על ידי D.S LoL , 29/1/2010 09:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





375
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD.S LoL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D.S LoL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)