לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  Just ask.



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

^^




הכל משתפר מרגע לרגע,
פתאום כשאני מעבירה את הסרט של היום שעבר בראשי עולה בי חיוך ועוד חיוך...ועוד.
עכשיו אחרי שהלכתי,רצתי,נפלתי,נשברתי ונשבעתי להמשיך הלאה אני מגיעה לנקודה שפתאום הכל יכול להיראות מושלם.
פתאום הכל מסתדר, אחרי החורף המעיק הזה...כשרק הופיעו כמה קרני שמש והרגשה של חום שעטפה אותי ברוגע באו יחד כאילו
לבשר לי את תחילת הפרק היותר שמח בחיי בשנה הזו.

אני מוצאת את עצמי מודה לה' יותר ויותר על החברים שהעניק לי במתנה,
אנשים שרק במילה יכולים להעלות אלפי חיוכים על פניי,וזה לא רק כי אני שמחה גם מהדברים הכי הכי קטנים בחיים.
כי כפי שהדברים הכי קטנים יכולים הכי לגררום לי אושר,כך גם לעיתים (אמנם רחוקות) גם הדברים הכי קטנים יכולים לפגוע בי.
ותודה לה',שאני הרבה יותר מחייכת בחיים מאשר...בוכה בכרית.

תודה לחיים,על הדברים הכי נפלאים שהעניקו לי.

:)



Love,vero♥;
נכתב על ידי , 25/2/2010 09:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -=SkAteR=- ב-5/4/2011 19:10
 





19,061
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUnique Vero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Unique Vero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)